loading...
مشاوره تبلیغاتی
مجید قنبرپور بازدید : 170 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

مسئولان پروژه Why islam و «انجمن اسلامی آمریکای شمالی» در شهر «دالاس» با برگزاری کمپینی اقدام به نصب بیلبوردهای جدید با هدف به اشتراک گذاری میراث مشترک مذاهب کردند .

بیلبوردهای این کمپین تبلیغاتی با عنوان «یک خانواده، یک پیام» در ایالت تگزاس نصب شده اند که با هدف درک ریشه های مشترک بین ادیان یهودیت، مسیحیت، و اسلام  اجرا شده است و بر روی همه بیلبوردهای تبلیغاتی این کمپین عبارت «یک خانواده، یک پیام، ابراهیم، موسی، عیسی، محمد (ص) »  نوشته شده است و در هفته اول اکران این بیلبوردهای تبلیغاتی انتظار میرفت 700 هزار تن این بیلبوردها را مشاهده کنند.

«ریاض لارف» مدیر انجمن اسلامی آمریکای شمالی بخش دالاس گفت : کشف میراث مشترک بین ادیان مختلف مرا در ساخت جامعه بهتر و هماهنگ تر یاری می کند.

وی افزود : به عنوان یک مسلمان وطیفه دینی و مدنی ماست تا به شهروندان شهر خود درباره دین اسلام و مسلمانان اطلاعات درست و جامعی را ارائه دهیم و آنان را به گفتگوهای سالم و سازنده تشویق نماییم تا از این طریق بتوانیم در جامعه تغییرات مثبتی ایجاد کنیم .

بیلبوردهای تبلیغاتی

تبلیغات محیطی

مجید قنبرپور بازدید : 118 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

بیلبوردهای تبلیغاتی فضای شهری شیراز در :

بلوار امام خمینی - بلوار عدالت - بلوار زند -خیابان دروازه قرآن - خیابان ملاصدرا - میدان جام جم - میدان ارم - بزرگراه چمران - بزرگراه صیاد شیرازی 

به اجاره واگذار می گردد .

در صورت تمایل به کسب آگاهی ، شما می توانید به سایت فرابیلبورد به آدرس www.FaraBillboard.com مراجعه کرده و از نرخ تعرفه های اجاره بیلبورد در شهر شیراز آگاه شوید .

تبلیغات محیطی در شیراز

مجید قنبرپور بازدید : 87 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

اداره کل حمل و نقل پایانه های استان تهران

 

مزایده گزار : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران

 تاریخ : 1394/04/31

شماره آگهی :نوبت سوم

آدرس :تهران ، خیابان شهید سپهبد قرنی ، خیابان شهید کلانتری غربی ، پلاک 180 ، روبروی سفارت لبنان ، طبقه اول اتاق 116

شرح آگهی

 

آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای

موضوع : واگذاری بهره برداری از 15 دستگاه پل عابر پیاده محور تهران - پاکدشت ، مشروط بر انجام هزینه های آماده سازی و مقاوم سازی پل ها

زمان دریافت اسناد 5 روز اداری پس از انتشار آخرین آگهی

نحوه دریافت اسناد مراجعه حضوری به آدرس : تهران ، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شهید کلانتری غربی، پلاک 180 روبروی سفارت لبنان طبقه اول اتاق 116 .

مهلت ارائه اسناد به مدت 10 روز از زمان انقضای دریافت اسناد

زمان بازگشایی پاکت ها : پیشنهادات واصله در زمان مشخص شده در اسناد بازگشایی خواهند شد .

مبلغ واریزی جهت شرکت در مزایده 296.500.000 ریال می باشد .

محل تحویل اسناد دبیرخانه کمیسیون ارزیابی معاملات به نشانی بالا

توضیح در صورت مراجعه حضوری نماینده برای دریافت اسناد ارائه معرفی نامه رسمی شرکت الزامی می باشد .

روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران

مجید قنبرپور بازدید : 129 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی

در هر صنعتی که فعالیت می‌کنیم یکی از اصول و مهم‌ترین بخش‌هایی که برای رسیدن به موفقیت باید در نظر بگیریم این است که چگونه با انجام تبلیغات تاثیر گذار، طیف وسیع‌تری از مشتریان را به خود جذب کنیم. این که یک فرد از روی یک تبلیغ ساده در تلویزیون یا بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، به خرید محصولات ما یا استفاده از سرویس‌هایی که ارائه می‌کنیم، جذب شود اقدام بسیار مهم و هنرمندانه‌ای است که هر کسی نمی‌تواند به خوبی از عهده آن برآید.

صنعت تبلیغات در عرض سال‌های اخیر با استفاده از فناوری‌های روز جهان که به تمامی شاخه‌ها نفوذ کرده‌ و تاثیر گذاری بیشتری داشته است. با قدرتمندتر شدن رسانه اینترنت و افزایش تعداد کاربران آن، طیف وسیعی از تبلیغات از طریق این بستر امکان پذیر شد به گونه‌ای که یک شاخه جداگانه با نام اینترنت مارکتینگ شکل گرفت که خودش شامل زیر مجموعه‌های دیگر نظیر تبلیغات هوشمند در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی موتورهای جست‌وجو و تبلیغات کلیکی یا بنری هوشمند بود. اولین شرکتی هم که در این زمینه گام برداشت، گوگل بود که از این راه توانست پول بسیار زیادی را به جیب بزند.

به هر حال اهمیت صنعت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های موفق در جهان اعتقاد دارند که در سال‌های اولیه به راه اندازی یک کسب و کار شاید اصلا غیر منطقی نباشد که شما چیزی در حدود ۶۰ درصد از درآمد خود را صرف هزینه‌های مربوط به انجام تبلیغات موفق بکنید زیرا آورده‌ای که برای شما دارد بسیار بیشتر از این حرف‌ها خواهد بود.

در سال‌های اخیر که بیشتر سعی بر هوشمند سازی تمامی بخش‌ها شده است، تبلیغات و زیر شاخه‌های مختلف تبلیغاتی هم تا حدود زیادی سعی بر این داشته‌اند که هوشمند عمل کنند. در این میان تعدادی از شرکت‌ها یا دانشگاه‌ها تیم‌های تحقیقاتی در این راستا تشکیل داده‌اند و در قالب این تیم‌ها پروژه‌هایی مبتنی بر داشتن یک رفتار هوشمند تبلیغاتی در مقابل مردم مختلف در سنین گوناگون و با جنسیت‌های متفاوت، در نظر گرفته شده است.

تبلیغات محیطی

کنترل مشتری در دست صاحبان تبلیغات

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که با به کارگیری تبلیغات هوشمند، شرایط به گونه‌ای تغییر پیدا خواهد کرد که مردم به شدت تحت تاثیر این دسته از تبلیغات قرار خواهند گرفت و به این ترتیب تاثیر گذاری آن‌ها به قدری خواهد بود که فروشنده یا تولید کننده به آسانی مشتری‌ها را کنترل خواهد کرد.

آقای ویکی رابنو که مدیر دفتر سنجش تامپا و همچنین از مدیران تولید فناوری تبلیغاتی پیگیرنده است در این رابطه می‌گوید: این امکان وجود دارد که یک نمایشگر یا بیلبورد تبلیغاتی برای عده‌ای از مردان تبلیغ یک موتور سیکلت را پخش کند در حالی که اگر به همین جامعه مردان، زنان یا کودکان هم اضافه شوند آن تبلیغ به آگهی یک مینی ون تبدیل شود. به روش استفاده از تبلیغات، کنترل فعال تجارت گفته می‌شود و شما به وسیله تبلیغات هوشمند می‌توانید به آسانی مردم را هدف قرار دهید.

البته صنعت تبلیغات پی‌گیرنده یک صنعت بسیار جدید و نوپاست و هنوز هم بر سر چگونگی اجرا و ارجاع آن، یک توافق رسمی وجود ندارد. این ماجرا به گونه‌ای است که هنوز بر سر نام این شیوه از تبلیغات هوشمند هم یک توافق نهایی صورت نگرفته است و برخی از متخصصان آن را چهره خوان، چهره شمار، پی‌گیر نگاه یا به صورت کلی‌تر، سنجش مخاطب براساس چهره می‌نامند.

آقای جک سالیوان هم که مشاور تبلیغاتی و جزو مدیران ارشد استارکام آمریکا است، معتقد است که این فناوری هر چه که نامیده شود، سازندگان تبلیغات به سمت آن هجوم خواهند برد و به احتمال زیاد در سال‌های آینده تمامی کشورهای پیشرفته به سمت آن حرکت خواهند کرد. در این سیستم در زمانی که فردی در حال تماشای نمایشگر است، تصویر او گرفته می‌شود و یک رایانه سریعا آن تصویرها را تحلیل می‌کند. سازندگان و مجریان این سیستم اصرار دارند که هیچ چیز ذخیره نشود و هیچ اطلاعات هویتی به تصویر ارتباط پیدا نکند تا کاربران یا همان مردم عادی نسبت به این سبک از تبلیغات حس منفی پیدا نکنند. سازندگان می‌گویند که این سیستم نسبت به دوربین‌های نظارتی که همه چیز را ضبط می‌کنند، بسیار کمتر در حریم خصوصی افراد سرک می‌کشد و در حال حاضر هم روی این موضوع کار می‌شود که کل ماجراهایی که به شکستن حریم خصوصی افراد مربوط می‌شود، مشکلاتش حل شود.

اما این که سازندگان این سیستم بگویند (ما به بدی بقیه نیستیم)یا این که ما کمتر سرک می‌کشیم و کمتر وارد حریم خصوصی افراد می‌شویم، معنای خاصی برای مردم ندارد و همین حرف‌ها هم خودش باعث از بین رفتن اعتماد مردم به این سیستم‌ها می‌شود به گونه‌ای که شاید به شرایطی برسیم که در آن زمانی که فردی از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی عبور می‌کند، نگاهش را دزدیده و سرش را پایین بیندازد تا مبادا گرفتار این جریان شود.

آقای لی تیان که از وکلای ارشد یک گروه آزادی شهروندی با نام بنیاد مرز الکترونیک در سان فرانسیسکو است، در این رابطه می‌گوید: به هیچ وجه کافی نیست که سازندگان این سیستم بگویند که ما به بدی دیگر سیستم‌ها نیستیم، با توجه به این که به هر حال یک دوربین تصویر شما را گرفته و آن را بررسی می‌کند، نوعی نابودی تدریجی حریم خصوصی مردم را شاهد خواهیم بود. به همین دلیل برای این که اعتماد بیشتری بین مردم و این سیستم از تبلیغات هوشمند شکل بگیرد این تصمیم گرفته شده است که تنها و فقط تنها با استفاده از اجازه و اطلاع خود مشتری، از این سیستم استفاده شود و در غیر این صورت فرد اجازه اعتراض داشته باشد.

همچنین سازندگان تبلیغات موظف خواهند بود که به مشتریان خود بگویند که چه جزئیاتی از اطلاعات مربوط به آن‌ها را و به چه صورتی این اطلاعات را قرار است جمع آوری و استفاده کنند. در زمانی که این فناوری در آینده‌ای نه چندان دور در تمامی کشورها به کار گرفته شود باید مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی هم جدی‌تر رعایت شود و اگر از اکنون سازندگان زیر ساخت‌های مربوط به آن را در نظر نگیرند در آینده دچار مشکلات اساسی خواهند شد.

منبع : فرابیلبورد

www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 189 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

سازمان زیباسازی شهرداری رشت در یک اقدام شجاعانه و کم نظیر، تعداد زیادی از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر رشت را که بدهکار شهرداری بودند جمع آوری کرد.

صاحبان این بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی که قراردادی ۳ ساله با شهرداری رشت در جهت بهره برداری ازین فضاهای تبلیغاتی داشتند در سال گذشته هیچ ریالی بابت اجاره خود به شهرداری پرداخت ننمودند و در سالیان گذشته بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده سالیانه، مبلغ پایه اول سالیانه را پرداخت می کردند که بر اساس بررسی های بعمل آمده واحد درآمد شهرداری رشت باید پاسخگوی این امر باشد.

با تشکیل سازمان زیباسازی شهرداری رشت در یک سال گذشته و اقدامات اولیه شکل گیری این سازمان و عدم ارتباط دریافت اجاره این تابلوهای تبلیغاتی با سازمان جدید التاسیس زیباسازی ، صاحبان این بیلبوردهای تبلیغاتی به دلیل داشتن قرارداد قبلی پاسخی جز بی اعتنایی به اخطار های مکرر ندادند . سرانجام بی اعتنایی های مستمر متخلفان منجر به جمع آوری شبانه این تابلوهای تبلیغاتی توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت گردید .

با توجه به مزایده گذاشتن فضاهای تبلیغاتی شهر رشت بر اساس قوانین و چهارچوب ها در ماه گذشته و انتخاب پنج کانون تبلیغاتی و برنده شدن آنان در مزایده رسمی، مبلغی بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان درآمدزایی برای شهرداری رشت از سوی سازمان زیباسازی خواهد بود که می تواند نقطه روشنی در کارنامه های نه  چندان شفاف مدیریت شهری باشد که قطعا با نگاه مثبت شهروندان همراه خواهد بود.

مجید قنبرپور بازدید : 249 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت فراهنر مشاور و مجری تبلیغات محیطی در سطح شهر مقدس مشهد با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده همکاری با موسسات و شرکت های خصوصی جهت اجرای پروژه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در پایتخت معنوی ایران ، مشهد مقدس می باشد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از :

مشاوره و اجرای طرح های تبلیغاتی در سطح شهر مقدس مشهد

مشاور و مجری تبلیغات محیطی در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره تلویزیون های غول پیکر شهری در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره استند ها و لایت باکس های شهری در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره تلویزیون های غول پیکر نمایشگاه بین المللی مشهد

اجاره تابلوهای تبلیغاتی در پمپ های بنزین و جایگاه های سوخت گاز طبیعی

جهت اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهر مقدس مشهد و آگاهی از نرخ تعرفه اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی به وبسایت فرابیلبورد به آدرس www.farabillboard.com مراجعه نمایید .

تبلیغات محیطی در مشهد

مجید قنبرپور بازدید : 167 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

مزایده گزار :شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه

تاریخ : 1394/03/27

شماره آگهی :شماره 117

آدرس : خراسان رضوی، -

آگهی مناقصه و مزایده

ردیف  شماره مناقصه  موضوع  برگزار کننده  مبلغ برآورد اولیه (ریال)  مبلغ ضمانتنامه (ریال)  مهلت خرید اسناد  آخرین مهلت تحویل و قرائت پیشنهادات 
 1 مناقصه شماره 455  خدمات نگهداری و تعمیرات آسانسورها و پله برقی ایستگاههای خط یک   شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه  2.534.000.000  150.000.000  94.04.06  94.04.25
 2  مناقصه شماره 456 خدمات راهبری قطارهای برقی خط یک قطار شهری مشهد  شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه  7.000.000.000  350.000.000  94.04.06  94.04.25 
 3 مزایده شماره 117  واگذاری فضاهای تبلیغاتی دسترسی ورودی های ایستگاهها به علاوه بیلبورد دپوی غرب   شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه  -  400.000.000  94.04.06  94.04.25

شرکت کنندگان می بایست نسبت به واریز مبلغ سیصد هزار (300.000) ریال به حساب شماره 400095000 شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه نزد بانک تجارت شعبه مرکزی مشهد جهت خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند . 

برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.musroc.ir و www.ets.mashhad.ir مراجعه نمایید . 

مجید قنبرپور بازدید : 158 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بیلبورد تبلیغاتی جز رسانه های تبلیغات محیطی جذاب است که قسمتی از هویت شهرهای بزرگ را تشکیل می دهد. در واقع بیلبوردها نظیر باجه تلفن ،ایستگاه اتوبوس و ... جزیی از نمادهای یک شهر به حساب می آیند. مفهوم تبلیغاتی بیلبورد عبارت است از" ارسال بیشترین پیام ممکن با کمترین کلمات و در کوتاه ترین زمان از طریق فضای اختصاص یافته محیطی به آن". در طراحی بیلبورد و اجرای طرح، نکاتی اساسی وجود دارد که در این یادداشت به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. 

1- در هنگام طراحی، طرح های مجاور بیلبورد انتخابی خود را بررسی نمایید تا ترجیحاََ از رنگهای مناسب تری استفاده نمایید.

2- قبل از تهیه پیام ، محتوای بیلبوردهای رقبا را بررسی نمایید.

3- از تنوع فونت حداقل استفاده را نمایید. تا طرح شما آشفته نشود.

4- توجه داشته باشید که رنگ های به کار گرفته شده، در شب دیده شود و جذابیت داشته باشد.

5- در صورت تعدد تلفن تماس، از یک تلفن به شکل خوانا استفاده نمایید. در صورت امکان با رنگهای مختلف شماره ها را تفکیک کنید.

6- مطمن باشید که از فاصله دور فونت ها به راحتی خوانده می شود.

7- در تابلوهای تبلیغاتی سه وجهی از تصویر انسان در طراحی استفاده نکنید.

8- بیلبوردهایی که جهت تامین روشنایی از پرژکتور استفاده می کنند معمولا در زیر نور خورشید سایه پرژکتور بر روی تصاویرشان منعکس می شود.از این رو بیلبوردهای انتخابی شما نباید این نقص را داشته باشد.

چند نمونه از تصاویر بیلبورد های تبلیغاتی خلاق را مشاهده نمایید:

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

 تبلیغات خلاقانه

 بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

 منبع : فرابیلبورد

www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 177 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان ، وحید فولادگر عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بیان کرد : شهرداری اصفهان باید در تابلو‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهری و رسانه‌های دیگر خود از تبلیغ کالاهای خارجی جلوگیری کند و مصرف کالا‌های داخلی را در رسانه‌های خود ترویج کند.

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های داخلی و توان مردم از ارکان اقتصاد مقاومتی به عنوان رکن اساسی در بخش کار‌آفرینی و افزایش تولید ملی است ، اضافه کرد:  سوق دادن سرمایه‌های مردم به بخش تولید نیازمند سیاست‌گذاری و اقدام در بخش‌های مختلف است و ترویج کار‌آفرینی به عنوان حرکت جهادی و عبادت از وظایف اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه است و فرهنگ‌سازی در این موضوع توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است .

فولادگر همچنین بیان کرد: جلوگیری از تعدی و ظلم به حقوق کارگران نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و در شرایطی که تولید ، جاذبه اقتصادی و سود‌دهی ندارد، دولت‌مردان و سیاست‌گذاران باید از سود‌دهی در این بخش حمایت کنند اما عدم حمایت از این بخش وظیفه اهالی رسانه و فرهنگ را دو‌ چندان می‌کند تا در کنار ترویج این حرکت جهادی و عبادی، مطالبه عمومی از دولت‌مردان نیز به وجود آورند .

وی با بیان اینکه حمایت از مصرف تولید داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد، تاکید کرد: مسئولان متولی امر باید از مصرف کالا‌های خارجی مشابه کالا‌های داخلی در بخش‌های مختلف خود‌داری کنند و در موارد کالا‌های پر‌مصرف خارجی شرایطی را فراهم کنند تا تولید‌کنندگان داخلی امکان نمونه‌سازی و تولید انبوه این کالا‌ها را فراهم کنند.

فولادگر افزود: این موضوع می‌تواند با همکاری نزدیک با شهرک علمی، تحقیقاتی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان اتفاق افتد.

مجید قنبرپور بازدید : 314 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در کشور در نظر دارد  بیلبوردهای تبلیغاتی شهر اصفهان را جهت انجام تبلیغات به اجاره واگذار می نماید .

لیست تعدادی از مکان های شهر اصفهان جهت واگذاری و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی به شرح زیر است:

بزرگراه شهید میثمی - بزرگراه صیاد شیرازی - میدان آزادی -میدان بزرگمهر - میدان جمهوری - میدان لاله - بلوار ملت – بلوارکاوه - چهارراه توحید - چهارراه علامه امینی 

برای کسب آگاهی بیشتر از نرخ اجاره بیلبورد و طریقه واگذاری تابلو ها و بیلبوردهای تبلیغات محیطی در اصفهان به سایت فرابیلبورد به آدرس www.FaraBillboard.com مراجعه فرمایید.

تبلیغات محیطی در اصفهان

 لیست بیلبوردهای تبلیغاتی اصفهان

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 1,184
  • بازدید کلی : 26,759