loading...
مشاوره تبلیغاتی
مجید قنبرپور بازدید : 262 چهارشنبه 03 شهریور 1395 نظرات (1)

مزایده بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران

مزایده  گزار :سازمان زیباسازی شهر تهران

 تاریخ:۹۵/۰۶/۰۱

شماره آگهی :شماره ۳-۶-۹۵

 آدرس :تهران ، میدان هفت تیر ، خیابان شهید مفتح ، روبروی ورزشگاه شهید شیرودی ، نبش خیابان شهید شیرودی، پلاک ۲ ، طبقه اول ، امور قراردادهای سازمان زیباسازی شهر

شرح آگهی

مزایده عمومی

شماره ۳-۶-۹۵

۱-مزایده گزار : سازمان زیباسازی شهر تهران

۲-موضوع مزایده : مجوز اکران آگهی و تبلیغات بر روی پیکره های تبلیغاتی به شرح ذیل : الف ) ۲ مجموعه تابلوهای منصوب بر روی عرشه پل های هوایی عابر پیاده و سواره رو با مبلغ برآورد تقریبی پایه ۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برای هر مجموعه بر اساس مندرجات اسناد مزایده و ۶ مجموعه تابلوهای منصوب بر روی بیلبورد با مبلغ برآورد تقریبی پایه ۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ربال برای هر مجموعه بر اساس مندرجات اسناد مزایده

ب) ۱ مجموعه پانل شیشه ای با مبلغ برآورد تقریبی پایه ۱۴٫۷۹۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بر اساس مندرجات اسناد مزایده

شرح اسناد مزایده :

۳ – شرایط متقاضی : متقاضی باید شخصیت حقوقی و دارای مجوز تبلیغات محیطی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و گواهی رتبه بندی یک الی سه ، سال ۱۳۹۴ را از سازمان زیباسازی شهر تهران دریافت نموده باشد .

۴ – تاریخ توزیع اسناد مزایده از تاریخ انتشار آگهی به مدت ۱۰ روز در ساعات اداری ۸ الی ۱۶ توزیع می شود .

۵ – محل توزیع اسناد : میدان هفت تیر ، خیابان شهید مفتح ، روبروی ورزشگاه شهید شیرودی ، نبش خیابان شهید شیرودی ، پلاک ۲ ، طبقه اول ، امور قراردادهای سازمان زیباسازی شهر تهران .

۶ – مبلغ تضمین شرکت در مزایده : ۶-۱- سپرده شرکت در مزایده جهت مجموعه های بند الف ۲ ) مجموعه تابلوهای منصوب بر روی عرشه پل های هوایی (عابر پیاده و سواره رو و ۶ مجموعه تابلوهای منصوب بر روی بیلبورد به مبلغ ۱٫۳۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۶-۲- سپرده شرکت در مزایده جهت مجموعه بند ب ۱) مجموعه پانل شیشه ای به مبلغ ۷۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال .

۷ – هزینه خرید اسناد : هزینه خرید اسناد مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد که باید توسط متقاضی به حساب جاری شماره ۱۰۰۴۶۰۶۳۸۹ به نام سازمان زیباسازی شهر تهران نزد بانک شهر شعبه وحید دستگردی کد ۲۲۸ واریز و رسید آن جهت دریافت اسناد مزایده همراه با معرفی نامه معتبر از شرکت مربوطه ارائه گردد .

۸ – محل و مهلت ارائه پیشنهاد شرکت در مزایده در اسناد مزایده ذکر گردیده است .

۹ – هزینه انتشار آگهی به عهده برنده مزایده می باشد .

۱۰ – سازمان زیباسازی در تجدید مزایده و همچنین رد یک یا تمامی پیشنهادات مختار است .

۱۱ – ضمنا اطلاعات فوق در سایت سازمان به آدرس : WWW.ZIBASAZI.IR نیز درج گردیده است .

روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران

مجید قنبرپور بازدید : 106 چهارشنبه 20 مرداد 1395 نظرات (0)

تبلیغات در اصفهان

شهر بزرگ اصفهان به عنوان پایخت فرهنگ و تمدن ایران یکی از فرصت های مناسب برای حضور برندها ، کارخانجات تولیدی ، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای اجرای کمپین های تبلیغاتی می باشد . 

مناطق مناسب جهت انجام تبلیغات در شمال اصفهان :

 چهاراره فلسطین – خیابان مشتاق اول – سه راه آمادگاه – چهارراه تختی – خیابان سروش – خیابان پروین -  سه راه شمس آبادی – میدان امام حسین-میدان انقلاب – چهارباغ پایین – میدان بزرگمهر – خیابان بزرگمهر – میدان احمد آباد – خیابان احمد آباد – چهارراه تختی – چهارراه نور باران - خیابان جی – خیابان آتشگاه 

مناطق مناسب جهت انجام تبلیغات در جنوب اصفهان :

 خیابان حکیم نظامی – سه راه حکیم نظامی – خیابان دانشگاه – خیابان آزادگان-چهارباغ بالا – چهارراه شیخ صدوق – خیابان شیخ صدوق – چهارراه آبشار -خیابان ارتش – میدان آزادی یا همان دروازه شیراز -خیابان هزار جریب – خیابان توحید 

مهمترین اتوبان های شهری اصفهان برای اجاره بیلبورد :

اتوبان شهید صیاد شیرازی – اتوبان شهید خرازی - اتوبان شهید ردانی پور – اتوبان شهید بابایی 

چنانچه تمایل به انجام تبلیغات در اصفهان را دارید به سایت فرابیلبورد به نشانی  : www.farabillboard.com مراجعه نمایید و یا با شماره : 09128700556 تماس حاصل نمایید .

مجید قنبرپور بازدید : 174 چهارشنبه 13 مرداد 1395 نظرات (0)

 تبلیغات در تهران

 

برای حضور برندها و دیده شدن بیشتر صاحبان آگهی قطعا اتوبان های پر ترافیک شهر تهران بهترین جایگاه برای تبلیغات محیطی می باشند .

تبلیغات و اجاره بیلبورد در تهران به واسطه حضور هولدینگ برندها ،  دفاتر مرکزی کارخانجات ،  سرپرستی شعب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری قطعا پر رنگ تر و با کیفیت تر از سایر شهر ها اجرا می شود و همچنین تلاش و تکاپوی کارخانجات و شرکت های تولیدی برای معرفی برندها و خدمات خود باعث شده است تا شاهد حجم وسیعی از تبلیغات برندها در تهران باشیم .

 اتوبان های شهید همت – شهید مدرس – یادگار امام  و شهید چمران از بهترین اتوبان ها جهت انجام تبلیغات در تهران بشمار می آیند . همچنین ،  زعفرانیه – نیاوران – سعادت آباد – شهرک غرب جزو بهترین مناطق برای اجاره بیلبورد و تبلیغات در تهران می باشند .

در صورتی که تمایل به تبلیغات در شهر تهران دارید به سایت : www.Farabillboard.com مراجعه نمایید و یا با شماره : 09128700556 تماس حاصل نمایید .

مجید قنبرپور بازدید : 229 چهارشنبه 26 خرداد 1395 نظرات (0)

تابلوهای مسیر ورودی شهر مشهد

جاده های ورودی شهر مشهد موقعیت های مناسبی برای تبلیغات محیطی و اجرای کمپین های تبلیغاتی دارند و اکثر صاحبان برند بیشتر در مناطق مهم و پر تردد که در تیررس گردشگران و شهروندان می باشد مایل به اجاره بیلبورد هستند .

مهمترین ورودی های شهر مشهد عبارتند از :

  • ورود از اتوبان باغچه که از یک طرف به شهرهای تربت جام،تایباد،فریمان و از سمت دیگر تربت حیدریه که از شهر های طبس و جاده زاهدان می گذرد.
  •  جاده قوچان ورود از شهرهای چناران،شیروان،بجنورد و شهرهای شمالی کشور
  •  ورود از جاده شمال شرق مشهد و شهرهای نیشابور ، سبزوار ، شاهرود ، سمنان و تهران
  •  ورود از جاده مرزی سرخس به مشهد

در صورتی که تقاضای تبلیغات و اجاره تابلو تبلیغاتی در حاشیه جاده مشهد را دارید می توانید جهت انجام مشاوره و آگاهی از تعرفه تابلوهای تبلیغاتی مسیر ورودی مشهد با شماره : 09128700556 در تماس باشید و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت : www.farabillboard.com مراجعه نمایید .

مجید قنبرپور بازدید : 129 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تله کابین نمک آبرود

تله کابین نمک آبرود در 12 کیلومتری شهرستان چالوس و در استان مازندران واقع گردیده است . به سبب ویژگی جالب توجه و فراوان در تله کابین نمک آبرود و بازدید میلیون ها مسافر در سال اجرای تبلیغات محیطی در تله کابین نمک آبرود به منظورتوسعه برند و فروش بیشتر خدمات و کالاها بسیار حائذ اهمیت می باشد. لذا اجاره تابلو تبلیغاتی در تله کابین نمک آبرود یک موقعیت استثنایی به خصوص در ایام تعطیلات و اعیاد و مناسبت ها در سال می باشد که بیشتر گردشگران به این ناحیه جذب می شوند و موقعیت این منطقه به گونه ایست که اجاره بیلبورد تبلیغاتی در تله کابین نمک آبرود به اعتبار برند و کالا و محصولات می افزاید.

در صورتی که قصد تبلیغات و اجاره بیلبورد در مسیر ورودی تله کابین نمک آبرود را دارید با شماره 09115040513 تماس حاصل فرمایید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی تله کابین نمک آبرود  از سایت www.FaraBillboard.com دیدن فرمایید.

مجید قنبرپور بازدید : 271 چهارشنبه 18 فروردین 1395 نظرات (0)

تبلیغات در جاده ورودی شهر اهواز

همواره تبلیغاتی که در ابتدای هر شهر صورت می گیرد توجه مخاطب را به خود جلب خواهد نمود .  تبلیغات در جاده شهر اهواز نیز از این ویژگی مستثنی نیست . از جمله مهمترین ورودی های شهر اهواز می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • ورودی جاده اهواز - اندیمشک : این ورودی یکی از شاهراه های استان خوزستان به سمت غرب و استان های شمالی کشور محسوب می شود و لازم به ذکر است که ورودی جاده های تهران و اصفهان و اراک از مسیر جاده اندیمشک می باشد و رفت و برگشت مهمانان نوروزی در ایام عید این جاده را از موقعیت مطلوبی برخوردار کرده است و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده ورودی شهر اهواز - اندیمشک دارای اهمیت فراوانی می باشد .
  • ورودی جاده اهواز- شوشتر :  دیگر ورودی ای که از اوضاع بسیار مناسبی برای تبلیغات برخوردار است ورودی جاده اهواز- شوشتر می باشد و شاید دلیل آن وجود شهرهای متعدد در مسیر دو شهر اهواز و ملاثانی است که از نظر زیرسازی در وضعیت بهتری قراردارد .
  • ورودی مسیر اهواز - ماهشهر : یکی دیگر از ورودی های شهر اهواز مسیر اهواز - ماهشهر می باشد و اجاره تابلو تبلیغاتی در جاده ورودی اهواز و ماهشهر هم دارای مزیت های ویژه ای است .
  • جاده اهواز به آبادان : مسیر دیگر از ورودی های این شهر، جاده اهواز به آبادان می باشد که از منطقه اروند و جنوب کشور ورودی دارد .

اگر قصد انجام تبلیغات در جاده شهر اهواز را دارید شما می توانید برای آگاهی یافتن از تعرفه های اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در مسیرهای ورودی شهر اهواز به سایت فرابیلبورد به نشانی : Www.farabillboard.com مراجعه نموده و یا با شماره :  5485 235 0916 تماس حاصل نمایید .

مجید قنبرپور بازدید : 148 چهارشنبه 19 اسفند 1394 نظرات (0)

اجاره تابلو در جاده های ورودی شهر یزد

استان یزد از طریق طبس به مناطق شرقی - شمال شرقی کشور و از طریق محور یزد - کرمان و یزد - بندر عباس با استان های جنوب شرق کشور و از طریق یزد - تفت - ابرکوه با استان های جنوب غرب و غرب کشور و از طریق یزد - اصفهان و یزد- تهران با سایر نقاط کشور ارتباط جاده ای دارد. این موقعیت باعث شده است که اجاره بیلبورد در جاده های ورودی یزد در فروش محصولات و خدمات تبلیغ شده در این جاده ها موثر واقع می گردد و تابلوهای تبلیغاتی مسیر ورودی شهر یزد حائذ اهمیت باشد .

در صورتی که قصد اجاره تابلو و بیلبورد تبلیغاتی را در حاشیه جاده ورودی شهر یزد دارید با شماره : 09128700556 تماس حاصل نمایید و همچنین برای کسب اطلاعات از تعرفه تابلوهای تبلیغاتی مسیر ورودی شهر یزد از سایت : Www.FaraBillboard.com نیز دیدن فرمایید .

مجید قنبرپور بازدید : 131 چهارشنبه 12 اسفند 1394 نظرات (0)

شهردار تبریز

شهردار تبریز از اجرای برنامه های ساماندهی و زیباسازی شهر تبریز در آستانه نوروز خبر داد .

به گزارش مجله خبری محیطی ، صادق نجفی در جمع شهرداران مناطق تبریز ضمن تاکید بر آماده سازی و رسیدگی به مبلمان شهر برای استقبال از نوروز ، اظهار داشت : اجرای برنامه های ساماندهی و زیباسازی شهر با شتاب بیشتری ادامه دارد و این اقدامات باید به صورت هماهنگ و منسجم اجرا شود .

وی اضافه کرد : پاکسازی و ساماندهی مبلمان های شهری ، رنگ آمیزی و نوسازی جداول و نرده ها ، از جمله اقداماتی است که در صورت اجرای منسجم ، نقش چشمگیری در بهبود وضعیت ظاهری شهر خواهد داشت .

شهردار تبریز با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی به نمای ظاهری شهر آسیب چندانی وارد نکرد ، افزود : با این حال، پاکسازی، رنگ آمیزی و طراحی یکپارچه دیوارهای شهر ، باید با تلفیق ایده های هنری و فرهنگی تداوم داشته باشد .

نجفی خاطر نشان کرد : پرهیز از اقدامات کلیشه ای در استقبال از نوروز و خلاقیت و نوآوری در مورد طراحی نماد های نوروزی و اجرای برنامه های فرهنگی موجب تاثیرگذاری بیشتر در زیباسازی شهر می شود .

وی ساماندهی ورودی های شهر را از محورهای فعالیت عمرانی شهرداری در دو سال اخیر عنوان کرد و افزود : برنامه های فرهنگی و گردشگری در ورودی های شهر ، باید با زیباسازی ها و فضاسازی های لازم همراه باشد و جایگاه مهم و فاخر شهر را آنگونه که هست، به مهمانان نوروزی نمایش دهد .

شهردار تبریز با تاکید بر هماهنگی سازمان ها و شهرداری های مناطق در اجرای برنامه های زیباسازی گفت : این برنامه ها باید با توجه به محتوا و تاثیرگذاری لازم، اجرا گردد .

مجید قنبرپور بازدید : 151 پنجشنبه 29 بهمن 1394 نظرات (0)

مزایده تبلیغات محیطی در خرمشهر

مزایده گزار :شهرداری خرمشهر

 تاریخ:۱۳۹۴/۱۱/۲۶

شماره آگهی :نوبت اول

 آدرس :خوزستان ، –

شرح آگهی

مزایده مرحله اول

نوبت اول

شهرداری خرمشهر در نظر دارد در فاز اول تعداد ۲۰ عدد استرابورد در مسیر چهار راه مطهری – پل شهید جهان آرا و یک دستگاه تلویزیون شهری ( سوخته ) واقع در پل شهید جهان آرا به منظور تبلیغات شهری را به صورت اجاره و با رعایت آیین نامه مالی شهرداری ها طبق نظر کارشناسی دادگستری از طریق مزایده کتبی واگذار نماید . لذا از کلیه متقاضیان واجد شرایط شرکت در مزایده دعوت به عمل می آید که پس از نشر اولین آگهی مورخ ۹۴٫۱۱٫۲۶ و نشر آخرین آگهی مورخ ۹۴٫۱۲٫۳ به صورت حضوری و یا از طریق سایت شهرداری نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام و تا پایان وقت اداری مورخ ۹۴٫۱۲٫۱۵ نسبت به ارائه پاکت های پیشنهادی خود اقدام نمایند . ضمنا تاریخ بازگشایی پاکت ها ۹۴٫۱۲٫۱۶ راس ساعت ۱۳ می باشد . حضور متقاضیان و یا نماینده قانونی آنها با معرفی نامه کتبی در جلسه بازگشایی بلامانع است .

شرایط مزایده :

۱- متقاضیان می بایست ۱۰ درصد مبلغ پایه را به عنوان تضمین شرکت در مزایده ، به حساب سپرده شهرداری واریز و یا ضمانت نامه بانکی را همراه مدارک ارائه و تحویل نمایند .

۲- در صورت انصراف نفر اول ضمن ضبط سپرده وی موضوع مزایده بنابر صلاح دید شهرداری به نفع دوم و در صورت انصراف نفر دوم ضمن ضبط سپرده وی موضوع مزایده به نفر سوم واگذار خواهد شد و در صورت انصراف نفر سوم مزایده باطل می گردد.

۳- شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است .

۴- برنده مزایده موظف است مدت یک هفته پس از تنظیم صورتجلسه کمیسیون معاملات نسبت به ارائه ۶ ماه اجاره بهای پیشنهادی ضمانت نامه بانکی اقدام ، در غیر این صورت شهرداری ضمن ضبط وثقیه مورد مزایده را به نفرات بعدی با توجه به شرایط فوق الذکر واگذار خواهد نمود .

۵- هزینه نشر آگهی و نظریه کارشناسی دادگستری به عهده برنده مزایده می باشد .

۶- سایر شرایط مزایده در اوراق مزایده مندرج می باشد .

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری خرمشهر

مجید قنبرپور بازدید : 266 سه شنبه 29 دی 1394 نظرات (0)

ورودی های شهر اصفهان یکی از موقعیت های بسیار مناسب برای انجام تبلیغات در حاشیه جاده اصفهان باشد .

سازه های تبلیغاتی ورودی بزرگراه شهر اصفهان به دلیل حجم زیاد عبور و مرور در این مسیر ، نظر بسیاری از صاحبان برند ها را به خود معطوف کرده است .

تبلیغات در جاده شهر اصفهان

ورودی های زیر برای برای تبلیغات در جاده شهر اصفهان بسیار مناسب می باشند :

  • ورودی خیابان جی  نیز از ورودی های اصلی شهر اصفهان می باشد و  کلیه مسافرین که از سمت مشهد و یزد قصد عزیمت به اصفهان را دارد می بایست از این قسمت از شهر وارد شهر اصفهان شوند. در این بلوار نیز چندین تابلو تبلیغاتی در مسیر ورودی اصفهان و پل عابر پیاده مناسب جهت تبلیغات در جاده اصفهان وجود دارد.
  • ورودی خیابان امام خمینی نیز یکی از ورودی های اصلی شهر اصفهان می باشد که مسیر مسافران مرکزی ایران از سمت جاده کاشان و نطنز به سمت اصفهان را پوشش می دهد در این خیابان نیز چندین پل عابر پیاده برای تبلیغات در جاده شهر اصفهان وجود دارد که در مقایسه با خیابان جی و بلوار کاوه و منطقه هزار جریب از اهمیت کمتری برخوردار است.
  • ورودی دروازه شیراز و منطقه هزار جریب  که تردد وسایل نقلیه و مسافران از سمت استان های  فارس و هرمزگان و بخش جنوبی کشور را پوشش می هد.
  • ورودی  بلوار کاوه که مسیر تردد مسافران و گردشگران از سمت تهران و شاهین شهر و شهر های مرکزی می باشد و در شمال شهر اصفهان واقع شده است و به واسطه قرار گرفتن ترمینال اصلی مسافربری در بلوار کاوه این ورودی شهر یکی از شریان های اصلی تردد وسایل نقلیه در شهر اصفهان می باشد در این بلوار تعداد کمی بیلبورد و چندین پل عابر پیاده قرار دارد که هر کدام می تواند جایگاه مناسبی برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده ورودی شهر اصفهان باشد .

برای آگاهی بیشتر از تعرفه تبلیغات در مسیر ورودی اصفهان ، شما می توانید به سایت : www.Farabillboard.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن : 206 65 65 0913 تماس حاصل نمایید .

 

مجید قنبرپور بازدید : 100 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات در حاشیه جاده شیراز

تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در حاشیه جاده شهر شیراز به جهت حجم زیاد مسافرت های گردشگران به این شهر و عبور از ورودی های شهر شیراز از اهمیت فراوانی برخوردار است . 

ورودی های دروازه قرآن و بزرگراه خلیج فارس در شیراز از جمله ورودی های مهم شهر شیراز محسوب می گردند .

برای آگاهی بیشتر از تعرفه تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه جاده شهر شیراز به سایت فرابیلبورد به آدرس : www.farabillboard.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن : 09128700556 تماس حاصل نمایید .

 

مجید قنبرپور بازدید : 197 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی ساری

شهر ساری بزرگترین شهر استان مازندران است و دارای فرودگاهی به نام دشت ناز می باشد، این فرودگاه به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی شناخته می‌شود.

از فرودگاه بین المللی دشت ناز به شهرهای تهران و مشهد پروازهای روزانه‌ ای توسط هواپیمایی ماهان برقرار است . این فرودگاه در ۱۵ کیلومتری شهر ساری واقع شده و پروازهای داخلی آن به شهرهای مشهد، شیراز، اهواز، عسلویه، تهران، بندرعباس و کیش برقرار است. 

فرودگاه بین‌المللی دشت ناز از نظر تعداد مسافر و تعداد پرواز در کشور دارای رتبه ۱۱ است و از بزرگ ‌ترین فرودگاه‌های شمال کشور است. این فرودگاه در هفته بیش از ۷۷ پرواز دارد و از نظر تعداد پروازهای حج دارای رتبهٔ سوم در کشور می باشد.

موقعیت اجاره بیلبورد در فرودگاه ساری

تبلیغات محیطی در فرودگاه ساری نقش مهمی در اشتغال زایی، توسعه اقتصادی و فرهنگی، صادرات و واردات کالا و سرمایه گذاری های کلان دارد. بی شک توسعه فرودگاه و زیرساخت های آن می تواند زمینه ورود گردشگر به استان سرسبز و دارای طبیعت بکر مازندران را از داخل و خارج کشور تسهیل کند به همین سبب اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه ساری موجب می شود تا توسط افراد بسیاری دیده شود و تصمیمات مهم و ارزشمندی در این زمینه رقم بخورد.

از طرفی اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه ساری باعث می گردد تا به اعتبار برند افزوده شود و گردشگران با قابلیت های منطقه در ساری آشنا شوند و این خود باعث فروش بیشتر محصولات می گردد.

فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی ساری

  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی ساری
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی ساری 
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی ساری
  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی ساری
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی ساری 
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی ساری 
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی ساری 
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی ساری
  • ترمینال فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی ساری 
  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی ساری 

منبع : فرابیلبورد

نشانی : WWW.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 365 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی گرگان

فرودگاه گرگان در بین شهرهای گرگان (مرکز استان گلستان) و آق قلا قرار گرفته است . فرودگاه گرگان یک فرودگاه بین المللی است و پروازهای حجاج گلستانی نیز از این فرودگاه صورت می گیرد. هر هفته از این فرودگاه پروازهایی به مقاصد داخلی تهران، مشهد، زاهدان، کیش، بندرعباس و کشورهای عربستان و سوریه انجام می شود.

شهرستان گرگان با داشتن فرودگاه و برقراری پروازهای داخلی و خارجی ( بین المللی ) به جابجایی حدود 300000 نفر در سال اقدام می نماید.

همچنین وجود جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی باعث جذب گردشگران مختلف به این ناحیه می شود و بسیاری از مردم راه هوایی را به جهت سهولت انتخاب می کنند و از طرفی مسافرانی که قصد پرواز از گرگان به مقاصد مختلف را دارند ناگزیرند در این فرودگاه برای ساعت و یا حتی لحظه ای توقف کنند و وجود تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه گرگان و تبلیغاتی که با انواع رسانه های تبلیغاتی صورت گرفته ذهن آگاه بسیاری از صاحب نظران و سرمایه گذاران را به خود معطوف می کند و تأثیر مستقیمی بر روی فروش محصولات خواهد گذاشت و بعلاوه بر اعتبار برند خواهد افزود.

تعرفه اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه گرگان

اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه گرگان نتایج قابل توجه ای را بر جای خواهد گذاشت و به لحاظ اینکه این فرودگاه در مرکز استان گلستان واقع شده تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه گرگان با حساسیت بالاتری اجرا می گردد و به همین دلیل است که بسیاری از صاحبین برند تقاضای اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه گرگان را دارند.

انجام تبلیغات و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه گرگان از تعرفه های مختلفی برخوردار است و دلیل یکسان نبودن قیمت ها  دلایلی نظیر، نوع رسانه تبلیغاتی،فضای تبلیغاتی،سالن فرودگاه و... می باشد و بر اساس مزایده های که در طول سال اجرا می شود نمیتوان قیمت یکسانی برای آن در نظر گرفت.

فضاهای تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی گرگان عبارتند از :

  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی گرگان
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی گرگان
  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی گرگان
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی گرگان
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی گرگان
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی گرگان
  • ترمینال فرودگاه بین المللی بندر گرگان
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی گرگان
جهت آگاهی از تعرفه های اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی گرگان و نحوه اجاره سازه های تبلیغات محیطی در این فرودگاه به سایت فرابیلبورد به نشانی www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .
مجید قنبرپور بازدید : 170 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

تلویزیون شهری کوهبنان

شهردار کوهبنان از افتتحاح اولین تلویزیون بزرگ شهری دراین شهرستان خبر داد .

یاسر محسنی درمراسم رونمایی از این تلویزیون شهری که در میدان شهدای شهر کوهبنان نصب شده است ، گفت : در این تلویزیون شهری، اطلاعات مورد نیاز شهروندان ، اطلاعیه های فوری نهادهای مسئول شهری، راهنمایی های ضروری برای مسافران، تیزرهای کوتاه تبلیغی درباره جاذبه های مختلف شهرستان کوهبنان و تبلیغات بازرگانی و تجاری نمایش داده می شود .

وی ادامه داد  : ۷۰۰ میلیون ریال برای نصب و راه اندازی این تلویزیون شهری بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است .

گفتنی است این تلویزیون بزرگ شهری در میدان شهدای (اپوروار) که یکی از مهمترین میادین شهر کوهبنان محسوب می شود نصب شده است.

مجید قنبرپور بازدید : 146 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

اجاره تابلوی تبلیغاتی در سهند

 

مزایده گزار : شهرداری سهند

شماره آگهی : مرحله دوم - نوبت اول

تاریخ شروع : 1394/09/18

آدرس : آذربایجان شرقی، -

شرح آگهی

آگهی تجدید مزایده سازه های تبلیغاتی شهرداری سهند مرحله دوم - نوبت اول

شهرداری سهند در نظر دارد تبلیغات سازه ها و استندهای خیابانی و تابلوی ورودی شهر سهند را از طریق برگزاری مزایده آزاد عمومی به صورت استیجاری به مدت 5 سال به متقاضیان واگذار نماید . علاقمندان جهت شرکت در این مزایده می توانند با دریافت و تهیه اسناد و مدارک مربوطه تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 94.10.5 اسناد و مدارک تکمیل شده را به دبیرخانه شهرداری سهند تسلیم و رسید دریافت نمایند.

ضمنا : 

1- قیمت پایه اجاره سازه های تبلیغاتی و استندهای خیابانی به تعداد 51 عدد و ایستگاه های اتوبوس شهر سهند به تعداد 10 عدد ماهانه 40.000.000 ریال اعلام میگردد .

2- قیمت پایه اجاره تابلوی تبلیغاتی واقع در نرسیده به پلیس راه ورودی تقاطع شبدری شهر سهند ماهانه 40.000.000 ریال اعلام میگردد .

3- قرارداد منعقده بصورت پنجساله بوده لذا افزایش سالانه اجاره بها طبق تورم اعلامی از سوی مراجع ذیربط و شاخص اعلام شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اتمام قرارداد خواهد بود .

4- کلیه پیشنهادات روز شنبه ساعت 14:30 مورخ 94.10.6 با حضور اعضا کمیسیون مربوطه و در محل شهرداری بازگشایی و برنده مزایده تعیین خواهد شد . ضمنا متقاضیان می توانند جهت اطلاع از وضعیت نتایج بطور همزمان در شهرداری حضوریابند .

5- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مربوطه مندرج بوده که متقاضیان جهت دریافت آن مبلغ 300.000 ریال را باید در حساب شماره 1001003 نزد بانک شهر گیشه شهرداری سهند و با واریز و با در دست داشتن فیش مربوطه به امور حقوقی شهرداری مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند .

نوبت اول: 94.9.18

نوبت دوم: 94.9.25

بهرام روشنی - شهردار سهند

مجید قنبرپور بازدید : 114 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی بندر عباس

فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در فاصله ۵/۸ کیلومتری این شهرستان و در زمینی به مساحت ۴/۴۸۱ هکتار بنا گردیده ‌است .

اين فرودگاه که یکی از ۶ فرودگاه بین‌المللی ایران است دارای طول جغرافيايي 562239 و عرض جغرافيايي 271307 بوده و پروازهای بین‌المللی آن به کشورهای حوزه ی خلیج فارس، پاکستان و هند انجام می‌شود .

در فرودگاه بین المللی بندر عباس روزانه 40 تا 70 پرواز انجام می شود که پروازهای خارجی این فرودگاه به مقاصد : کرالا (کوچین)، کراچی، دوبی، دوحه، بغداد، دمشق، مدینه و جده و پروازهای داخلی نیز در مسیرهای : بندرعباس به تهران، کیش، ابو موسی، چابهار، اصفهان، یزد، شیراز، رشت، مشهد، اهواز، کرمانشاه، ساری، تبریز و خارک صورت می پذیرد .

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی بندر عباس

 تبلیغات محیطی و اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی بندر عباس به دلیل منطقه‌ای که این فرودگاه در آن حاضر است و عضو IATA نیز بوده و پروازهای زیادی را در خود می‌بیند از موقعیت استراتژی خوبی برخوردار می باشد.

با توجه به اینکه بندر عباس در مرکز استان هرمزگان قرار دارد ، تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر عباس از اثر بخشی بالایی برخوردار می باشد.

 وجود جاذبه های گردشگری و بنادر به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در اشکال مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده ‌است . از همین رو سرمایه گذاران زیادی به این منطقه از طریق پرواز ورود می کنند و در نتیجه اکثر شرکت های تجاری و صنعتی خواهان تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر عباس هستند . 

 همچنین مسافرین بمنظور انجام امور فرودگاهی باید به نحوی برنامه ریزی کنند که در پروازهای داخلی حداقل دو ساعت برای انجام امور تشریفات گمرکی و در پروازهای خارجی سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند به همین جهت  تبلیغات صورت گرفته با توجه به زمانی که مسافرین در فرودگاه هستند به خوبی توسط افراد مختلف دیده خواهد شد بخصوص تبلیغاتی که با خلاقیت و پیام های تبلیغاتی کوتاه همراه باشد بیشتر مورد توجه افراد خاص قرار خواهد گرفت.

قیمت اجاره تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس 

تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس مانند سایر فرودگاه ها بستگی به شرایط خاص همچون موقعیت قرارگیری و نوع تابلو تبلیغاتی دارد به همین سبب یک قیمت نهایی را نمی توان برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر عباس در نظر گرفت و از سمتی دیگر، مجریان تبلیغات فرودگاهی تخفیفاتی را در شرایط خاص برای تابلوهای تبلیغاتی اعمال خواهند کرد.

 فضاهای مناسب جهت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس

  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • ترمینال فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی بندر عباس

لیست نمونه تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی بندر عباس

منبع : فرابیلبورد

WWW.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 518 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر ماهشهر

فرودگاه بندر ماهشهر یک فرودگاه نسبتا مجهز می باشد که توسط صنایع پتروشیمی جهت تسهیل در ایاب و ذهاب از ماهشهر به دیگر نقاط کشور احداث گردید و در ده سال اخیر با راه اندازی پروژه‌های بزرگ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر، این شهر یکی از شهرهای صنعتی نه تنها خوزستان بلکه ایران شده‌ است . فرودگاه ماهشهر که در سال ۱۳۴۹ احداث و در سال ۱۳۷۰ توسعه یافت را می توان بعنوان یک ثروت ملی و اساسی برای شهر محسوب کرد که با سرمایه گزاری و رفع موانع و تجهیز آن می توان بخش عظیمی از نارسایی ها بویژه در زمینه سرمایه گزاری در منطقه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و مجتمع بندری امام خمینی(ره) را مرتفع نماید.

در حال حاضر از فرودگاه بندر ماهشهر پروازهایی به اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،عسلویه و بالعکس برقرار است و پروازهای ماهشهر به تهران نیز به این پروازها اضافه شده است.هم‌اکنون ۱۴۸ پرواز در هفته از فرودگاه ماهشهر به اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،عسلویه و بلعکس برقرار است که با برقراری پرواز تهران به ماهشهر، تعداد این پروازها از این فرودگاه به دو برابر افزایش پیدا می‌کند . آمار سالیانه مسافرین ورودی و خروجی از فرودگاه ماهشهر بین ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ نفر می‌باشد.

تبلیغات محیطی در فرودگاه ماهشهر

یکی از مهم ترین شاخصه های تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر ماهشهر موقعیت حمل و نقل در این فرودگاه بوده است که روزانه بین ۴ تا ۶ پرواز داشته و ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر را در مسیرهای تهران، اصفهان،مشهد،شیراز، تبریز،عسلویه و بالعکس جابجا می نماید.

با توجه به استقرار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجتمع بندری و دانشگاه ها روزانه متخصصان و اساتید برجسته زیادی در فرودگاه ماهشهر در حال رفت و آمد هستند که با دیدی کارشناسانه به تبلیغات محیطی صورت گرفته در فرودگاه ماهشهر نگاه خواهند کرد و همین امر می تواند موجب اتخاذ تصمیمات جدیدی در اقتصاد منطقه ماهشهر گردد و همچنین وجود شرکت‌هایی چون پتروشیمی بندر امام، تندگویان، فجر، امیرکبیر، مارون، لاله، اروند، رجال، بوعلی، خوزستان و… که در منطقه ویژهٔ پتروشیمی ماهشهر قرار دارند باعث می شود افراد زیادی را به این منطقه روزانه سفر کنند و تبلیغات صورت گرفته در فرودگاه ماهشهر به طور وسیع تری دیده خواهد شد.

بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه بندر ماهشهر

وضعیت تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه ماهشهر

اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر ماهشهر با توجه به موقعیت اقتصادی و صنعتی منطقه بیشتر در سالن های ترانزیت،سالن عمومی،سالن انتظار،قضای بیرونی،فضای پارکینگ،بلوار ورودی فرودگاه صورت می گیرد و تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه ماهشهر ماهیانه از ۴٫۵ میلیون تا ۲۷ میلیون تومان با توجه به نوع رسانه تبلیغاتی و جایگیری آن متغییر می باشد.

فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه ماهشهر

  • فضای بیرونی فرودگاه ماهشهر
  • فضای پارکینگ فرودگاه ماهشهر
  • محوطه داخلی فرودگاه ماهشهر
  • سالن انتظار فرودگاه ماهشهر
  • ترمینال فرودگاه ماهشهر
  • سالن گمرک فرودگاه ماهشهر
  • سالن ترانزیت فرودگاه ماهشهر
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه ماهشهر
  • سالن خروجی فرودگاه ماهشهر
  • ستون داخل سالن فرودگاه ماهشهر

منبع : فرابیلبورد

آدرس : www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 120 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی شهر یزد

در یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی شهر یزد، برای نخستین بار  روش افزایش مهریه حورالعین در دیار باقی تبلیغ شده است .

حور یا حورٌ عین ،به عقیده مسلمانان و به تصریح قرآن، زنانی زیبا، سیه‌چشم و بکرند که در بهشت همنشین مردان پارسا خواهند شد. قرآن، حورالعین را به مرواریدهایی در بهشت توصیف می کند . [الواقعة، آیه ۲۳- ۲۴]

در این بیلبورد تبلیغاتی که بر روی بدنه یکی از پل های عابر پیاده شهر یزد نصب شده است به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره شده است که در آن بر اهمیت خدمت به خانواده تاکید شده است .

در این حدیث ذکر شده است ، پیامبر اکرم حضرت محمد صلى الله علیه و آله فرمودند : ای على! خدمت به خانواده، کفاره گناهان کبیره و خاموش کننده خشم خداوند و مهریه حورالعین و زیاد کننده حسنات و درجات است .

لازم به ذکر است که این طرح از تابلوهای تبلیغاتی برای اولین بار است که در تبلیغات محیطی شهر یزد بکار برده شده است .

مجید قنبرپور بازدید : 232 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات بر روی پل عابر در فارس

 

مزایده گزار: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس

شماره آگهی: شماره 94/41/55 نوبت اول

تاریخ شروع: 1394/08/13

آدرس :  فارس، شیراز - بلوار مدرس - حدفاصل پل غدیر و فضل آباد - جنب بانک تجارت ، اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس - اتاق 407

شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای به شماره 94/41/55 نوبت اول

موضوع مزایده : ساخت پل عابر پیاده و استفاده رایگان تبلیغاتی در ازاء ساخت پل در محور شیراز - مرودشت

تضمین شرکت در مزایده : 179.500.000 ریال به صورت فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی باشد.

مهلت دریافت اسناد : 94.8.24 

محل دریافت اسناد : شیراز - بلوار مدرس - حدفاصل پل غدیر و فضل آباد - جنب بانک تجارت ، اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس - اتاق 407

مهلت دریافت پیشنهادات : 94.09.4 آدرس فوق واحد دبیرخانه (تا ساعت 10)

زمان بازگشایی پیشنهادات : 94.09.4 آدرس فوق الذکر ، امور اداری ساعت 11 صبح

شماره تماس : 07137176241 

نوبت اول : 94.8.13

اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس

مجید قنبرپور بازدید : 177 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه کیش

یکی از مواردی که صاحبین رسانه را برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی کیش ترغیب می کند موقعیت خوب این فرودگاه است .

فرودگاه  بین المللی کیش در حال حاضر یکی از مجهزترین و پرترددترین فرودگاه‌های کشور است و روزانه پروازهای متعددی به نقاط مختلف کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می‌گیرد به همین سبب تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی کیش از مکان های خوب تبلیغاتی به شمار می آید.

جزیره زیبای کیش با جاذبه‌های فراوان و منحصر به فرد، یکی از نقاط مهم گردشگری کشور به ویژه در نیمه دوم سال به شمار می‌رود و سالانه پذیرای شمار بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد و این یکی از امتیازات ویژه برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش بشمار می آید و همچنین اینکه این فرودگاه مسیر توسعه گردشگری است و باعث افزایش ظرفیت برای پذیرش چهار و نیم میلیون مسافر سالیانه، و توجه بیشتر صاحبین کالا و شناخت بازار هدف و سپس طرح تبلیغاتی و توسعه برند در بین مسافرین داخلی و خارجی خواهد شد.

فضاهای تبلیغاتی برای اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه کیش

 

  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی کیش
  •  سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی کیش
  •  سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی کیش
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی کیش
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی کیش
  • ترمینال فرودگاه بین المللی کیش
  • نوار نقاله فرودگاه بین المللی کیش
  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی کیش
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی کیش
شرکت فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی کیش در نظر دارد بیلوردها و تابلوهای تبلیغات محیطی فرودگاه بین المللی کیش را به اجاره واگذار نماید . 
جهت آشنایی با تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی کیش و شرایط واگذاری بیلبوردهای تبلیغاتی به سایت : www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .
مجید قنبرپور بازدید : 88 چهارشنبه 29 مهر 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه عسلویه

امروزه شهرستان عسلویه محل اجرای پروژه‌های پارس جنوبی است و بندر عسلویه در این شهرستان قرار دارد و این شهر قطب اقتصادی و صنعتی در منطقه بشمار می آید و از همین رو تبلیغات محیطی در فرودگاه عسلویه به دلیل رفت و آمد مدیران و مهندسان و کارشناسان مجرب بسیار دارای اهمیت است و نگاهی ویژه به تبلیغات در فرودگاه عسلویه توسط افراد مختلف با حرفه های خاص خواهد شد.

 فرودگاه عسلویه همچنین از مناطق مهم و تاثیرگذار در کشور است و نقش مهمی در درآمد ملی دارد و به همین خاطر صاحبین کالاها برای توسعه برندشان خواستار اجاره بیلبورد در فرودگاه عسلویه هستند و مسیری برای زیر ساخت های عظیم سرمایه گذاری در این مکان صورت می پذیرد.

 مجریان تبلیغاتی در فرودگاه عسلویه با بکار بستن دانش تبلیغات و دقت در بکارگیری فضاهای مناسب برای اجاره بیلبورد در فرودگاه عسلویه،سعی بر جانمایی درست و تآثیر گذار بر مخاطب دارند و آنها را با توجه به ظرفیت های فرودگاه در اولویت قرار خواهند داد.

 تعرفه تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه عسلویه

لازم به ذکر است که برای اجاره یک تابلو تبلیغاتی پارمترهای از قبیل:ابعاد تابلو تبلیغاتی،فضای بکارگیری شده،جنس سازه،نوع تابلو تبلیغاتی و... وجود دارد و همواره قیمت اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه عسلویه دستخوش مزایده های دوره ای قرار می گیرد و مجریان تبلیغاتی تخفیفاتی را در شرایط خاص اعمال می کنند و به همین جهت یک قیمت یکسان برای همه زمان ها نمی توان اعلام کرد.

اجاره بیلبورد در فرودگاه عسلویه

 

 

 فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه بندر عسلویه

  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی عسلویه
  • ترمینال فرودگاه بین المللی عسلویه
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  فضای بیرونی فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی عسلویه
  •  محوطه داخلی فرودگاه بین المللی عسلویه

 

 لیست تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه عسلویه

منبع : فرابیلبورد

نشانی اینترنتی : www.FaraBillboard.com 

مجید قنبرپور بازدید : 106 چهارشنبه 22 مهر 1394 نظرات (0)

تبلیغات در بندرانزلی

امام جمعه شهرستان بندر انزلی رسیدگی و نظارت جدی بر تبلیغات محیطی و بنرهای تبلیغاتی ویژه محرم را در سطح این شهر مورد تاکید قرار داد .

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین، گفت : متاسفانه در استان گیلان سنتی باب شده است که برای ابراز همدردی و یا تبریک به نهادها و یا افراد، از بنرها و یا استندهای شهری استفاده می کنند؛ باید شهرداری بر این موضوع نظارت بیشتری داشته باشد و این در حالی است که نصب این بنرها توسط برخی مسئولان و نهادها هیچ ضرورتی ندارد.

وی افزود : در مراسم عزاداری عموما پیام های تسلیت چاپ و پخش می شود که علاوه بر اهانت به اسماء متبرکه در سربرگ ها، مصداق بارز اسراف است؛ لذا این شورا باید برای جلوگیری از برخی کارهایی که با فرهنگ دینی سازگاری ندارد، هرچه سریع تر چاره ای بیاندیشد.

سرهنگ هرمز عشقی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرانزلی نیز در ادامه این جلسه از نظارت مستقیم پلیس فتا بر فضای مجازی خبرداد و افزود: به دلیل گسترس فضای مجازی در چند سال اخیر، بخشی از جرایم نیز به سمت جرایم اینترنتی و فضای مجازی سوق پیدا کرده است که به همین منظور پلیس فتا بر فضای مجازی نظارتی دقیق دارد.

مجید قنبرپور بازدید : 163 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی

 

مزایده گزار :اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قم

شماره آگهی:نوبت اول شماره 94/14/19

آدرس:،قم ،بلوار عمار یاسر، بلوار تعاون- مجتمع اداری استان

شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای به شماره 94/14/19 

نوبت اول 

موضوع مزایده: ساخت، نصب و بهره برداری از تابلو تبلیغاتی پل عابر پیاده جاده قدیم قم- کاشان 

تضمین شرکت در مزایده: مبلغ 45 میلیون ریال بصورت فیش واریزی به حساب شماره 2176373507002نزد بانک ملی شعبه مرکزی قم به نام اداره کل حمل و نقل و پایانه ها: یا سهام و اوراق مشارکت بی نام و یا ضمانتنامه بانکی 

مهلت و محل دریافت اسناد: تا ساعت 14 مورخ 94.07.23 به آدرس :قم ،بلوار عمار یاسر بلوار تعاون- مجتمع اداری استان 

مهلت تحویل پیشنهادها: ساعت 13 مورخ 94.08.04 

زمان و محل بازگشایی پیشنهادها: ساعت 9 صبح مورخ 94.08.05 درسالن جلسات اداره کل برگزار می شود .

اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان قم

مجید قنبرپور بازدید : 344 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

تبلیغات در فرودگاه امام خمینی تهران

کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر ، در نظر دارد بیلبوردهای تبلیغات محیطی فرودگاه امام خمینی تهران را به اجاره واگذار نمایند . جهت کسب اطلاعات از نرخ اجاره بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به سایت فرابیلبورد به نشانی www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .

انواع فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه امام خمینی تهران :

  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه امام خمینی تهران
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه امام خمینی تهران
  • فضای بیرونی فرودگاه امام خمینی تهران
  • فضای پارکینگ فرودگاه امام خمینی تهران
  • ستون داخل سالن فرودگاه امام خمینی تهران
  • سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی تهران
  • محوطه داخلی فرودگاه امام خمینی تهران
  • سالن انتظار فرودگاه امام خمینی تهران
  • ترمینال فرودگاه امام خمینی تهران
  • سالن گمرک فرودگاه امام خمینی تهران
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه امام خمینی تهران
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی تهران
فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران

مجید قنبرپور بازدید : 86 چهارشنبه 01 مهر 1394 نظرات (0)

سازمان اتوبوسرانی شهرداری بجنورد

مزایده گزار :سازمان اتوبوسرانی شهرداری بجنورد

تاریخ :1394/07/01

شماره آگهی :نوبت اول

آدرس: خراسان شمالی ، بجنورد، خیابان امام خمینی غربی، میدان فردوسی، کوچه اطلسی، طبقه اول، ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بجنورد ، دبیرخانه سازمان اتوبوسرانی شهرداری بجنورد

شرح آگهی

 

آگهی تجدید مزایده (نوبت اول) 

سازمان اتوبوسرانی شهرداری بجنورد درنظردارد اجرای تبلیغات بر روی تعداد 45 عدد از سایبان ایستگاه های اتوبوس در خطوط خود را از طریق مزایده به شرکتها و کانون های تبلیغاتی دارای مجوز فعالیت از اداره ارشاد اسلامی بصورت اجاره واگذار نماید .

لذا متقاضیان محترم می توانند با رعایت موارد ذیل پیشنهادات خود را اعلام نمایند .

مهلت دریافت اسناد: از مورخ 94.07.1 لغایت 94.07.20

مهلت تحویل اسناد: تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 94.7.20

محل دریافت و تحویل اسناد: خیابان امام خمینی غربی، میدان فردوسی کوچه اطلس، طبقه اول ،ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهردرای بجنورد، دبیرخانه سازمان اتوبوسرانی شهرداری بجنورد 

ضمنا هزینه درج آگهی در روزنامه به عهده برنده مزایده خواهد بود .

سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مزایده درج شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36-32246735-058 تماس حاصل نمایند .

سازمان اتوبوسرانی بجنورد و حومه

مجید قنبرپور بازدید : 92 چهارشنبه 25 شهریور 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی قشم

فرودگاه بین‌المللی قشم که با نام “فرودگاه دیرستان” نیز شناخته می‌شود، در نزدیکی روستای دَیرِستان در مرکز جزیره قشم قرار دارد.

فرودگاه دیرستان یکی از 5 فرودگاه اختصاصی کشور است که در سال 1376 افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر روزانه بیش از 10 پرواز داخلی و خارجی به مقاصد تهران، مشهد، شیراز، اصفهان و دبی دارد. پروازهای فرودگاه بین المللی قشم از تهران به جزیره قشم و از قشم به تهران همه روزه برقرار است اما پرواز به شهرهایی چون مشهد و اصفهان، تنها دو روز در هفته انجام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی قشم یکی از فرودگاه‌های بزرگ جنوب کشور به شمار می‌رود و دارای ویژگی‌های ممتازی می‌باشد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها مرتبط نمودن غرب خاورمیانه به شرق آسیا می‌باشد.

شرکت‌های هواپیمایی متعددی با این فرودگاه همکاری دارند که می‌توان به قشم ایر، ماهان، ایران ایر، ایران ایرتور و آسمان اشاره نمود. 

تبلیغات در فرودگاه بین المللی قشم

به دلیل اینکه فرودگاه بین المللی قشم جزء فرودگاه های مهم کشور محسوب می شود و از طرفی مسیر ارتباطی غرب خاورمیانه به شرق آسیا می باشد موقعیت استراتژی خاصی را برای انجام تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم را به وجود آورده است و همچنین اینکه رفت و آمد مدیران و تصمیم گیرندگان و نگرش تخصصی به تبلیغات در فرودگاه در حوزه های مختلف یک موقعیت استثنایی برای معرفی و عرضه خدمات کالا یا محصول را فراهم آورده و روزانه به دلیل تعداد بالای پروازهای داخلی و خارجی تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی قشم از تآثیر گذاری بالایی برخوردار می باشد و باعث افزایش فروش برای صاحبین کالا می شود. 

ویژگی های فرودگاه بین المللی  قشم

  • تجهیز فرودگاه به یکی از پیشرفته ترین خودروهای آتش نشانی فرودگاه های جهان، از نوع Panther 6×6 و دارای بالاترین استانداردهای خودروهای فرودگاهی در اروپا
  • برخورداری فرودگاه از کتیگوری 7 که در سال آینده با اضافه شدن یک دستگاه خودروی آتش نشانی پیشرفته دیگر، کتیگوری فرودگاه از 7 به 9 ارتقا خواهد یافت. 
  • قرار داشتن در مسیر A1 به عنوان یک راه هوایی بین المللی غرب خاورمیانه و اتصال آن به آسیای دور
  • بستر مناسب جهت جابجایی مسافر، ترانزیت بار، کترینگ و فروش سوخت به هواپیماهای عبوری
  • قابلیت ذخیره روزانه بیش از 5/3 میلیون لیتر سوخت جهت سوختگیری هواپیماهای پهن پیکر

موقعیت های تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی قشم

  •    سالن انتظار فرودگاه بین المللی قشم
  •     ترمینال فرودگاه بین المللی قشم
  •     سالن گمرک فرودگاه بین المللی قشم 
  •     سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی قشم
  •     سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی قشم
  •     سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی قشم
  •     سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی قشم
  •     سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی قشم
  •     فضای بیرونی فرودگاه بین المللی قشم
  •     فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی قشم
  •    ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی قشم
  •     سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی قشم
  •     محوطه داخلی فرودگاه بین المللی قشم

منبع : فرابیلبورد

نشانی اینترنتی : www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 88 چهارشنبه 11 شهریور 1394 نظرات (0)

تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در مازندران

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی غیر مجاز در این استان خبر داد .

عبدالرضا جوادیان گفت : به منظور ارتقاء ایمنی تردد و پیشگیری از تصادفات رانندگی ، بیلبوردهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه راه های برون شهری استان  مازندران جمع آوری می شود.

وی افزود : بیلبوردهای تبلیغاتی و ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه‌ها یعنی استقبال از پیامدهای ناگوار ترافیکی و نا امنی شدید در سطح محورها و همین طور محدودیت اراضی برای توسعه و تعریض محورها که این مسائل می ‌تواند در سطح وسیع ‌تر عاملی برای رکود توسعه همه‌ جانبه مازندران باشد.

معاون فنی، ایمنی و بهره برداری اداره کل حمل و نقل و پایانه های مازندران بیان کرد : صرفا باید نصب هرگونه بیلبورد تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه های کشور مطابق قانون ایمنی راه ها ،  با مجوز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و در استان ها با مجوز اداره کل حمل و نقل و پایانه ها انجام  شود.

جوادیان رعایت اصول ایمنی را معیار اخذ مجوز نصب دانست و گفت : متقاضیان نصب تابلوهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی حاشیه راه ها می‌توانند با مراجعه به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان و آگاهی از اصول مکان یابی و معیارهای فنی و رعایت قوانین و مقررات ایمنی عبور و مرور و ترافیک، ضمن نصب تابلو با اخذ مجوز به ارتقای ایمنی تردد کمک کنند.

وی در پایان گفت : طبق قوانین و مقررات نسبت به قلع و قمع و جمع آوری تابلو های نصب شده ای که مجوز ندارند و به عنوان تابلو های غیر مجاز شناخته شده اند اقدام خواهد شد.

مجید قنبرپور بازدید : 95 چهارشنبه 04 شهریور 1394 نظرات (0)

کانون مشاوره و تبلیغات فراهنر در نظر دارد بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی تبریز را به اجاره واگذار می نماید.

تعدادی از محدوده های اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی فضای شهری  در تبریز :

  • خیابان امام 
  • شهرک باغمیشه 
  • بزرگراه ولیعصر 
  • بلوار چای کنار 
  • میدان راه آهن 
  • میدان ولیعصر
  • خیابان استاد شهریار
  • خیابان طالقانی 

و ...

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نرخ اجاره بیلبوردهای تبلیغات محیطی تبریز، به سایت فرابیلبورد به آدرس www.farabillboard.com مراجعه کنید.

تبلیغات محیطی در تبریز

مجید قنبرپور بازدید : 94 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

شهرداری شیراز

مزایده گزار:شهرداری شیراز

تاریخ : 1394/05/27

شماره آگهی: نوبت دوم شماره 389-94

آدرس : فارس ، -

شرح آگهی

آگهی مزایده 389-94

شهرداری شیراز در نظر دارد اجاره 16 عدد لایت باکس منصوبه در دو محور بولوار جمهوری و شاهد در قالب یک بسته جهت بهره برداری تبلیغاتی را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

لذا از کلیه شرکت ها و کانون های تبلیغاتی دارای مجوز فعالیت تبلیغاتی معتبر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دعوت به عمل می آید با توجه به موارد ذیل جهت اخذ اسناد مزایده به آدرس: ابتدای بلوار چمران- ساختمان معاونت اداری مالی شهرداری دبیرخانه اداره قراردادها مراجعه نمایند. ضمنا در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شماره تلفن :32283467 و 3-36261581 آماده پاسخ گویی می باشد.

مبلغ اجاره برای دو سال: 1.530.662.400 ریال

مدت اجاره دو سال کامل شمسی

ارائه سپرده شرکت در مزایده به مبلغ 76.550.000 ریال به صورت ضمانت نامه بانکی با اعتبار سه ماهه به نفع شهرداری و یا فیش واریز شده به حساب سپرده 700791888145 بانک شهر شعبه چمران به نام شهرداری شیراز

برندگان اول و دوم مزایده هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.

سایر اطلاعات و جزییات مربوط به مزایده در اسناد مزایده مندرج است .

آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات دوشنبه مورخ 94.6.9 ساعت 14:15 می باشد.

تاریخ بازگشایی پاکات روز سه شنبه مورخ 94.6.10 ساعت 15 می باشد.

بدیهی است هزینه آگهی به عهده برنده مزایده خواهد بود و شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.

روابط عمومی و بین الملل شهرداری شیراز

مجید قنبرپور بازدید : 113 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

تبلیغات در فرودگاه مشهد

تبلیغات بازویی نیرومند درگسترش برند (نام و سمبل بصری محصول) و معرفی هویت سازمانها است و از بین رسانه ها، تبلیغات محیطی یکی از به یاد ماندنی ترین نوع تبلیغات در بین اقشار یک جامعه است که منجر به فروش بیشتر و ساخت برند می شود.

تبلیغات در فرودگاه علاوه بر ایجاد تنوع بصری و در آمدن از یکنواختی محیط می تواند برای معرفی یک برند به مسافرانی که از نقاط مختلف جهان و کشور در این مکان حضور پیدا می کنند صورت گیرد.

اگر هوایی به مشهد مقدس سفر کرده باشید و گذرتان به فرودگاه هاشمی نژاد مشهد افتاده باشد، به هنگام خروج از سالن فرودگاه و در محل توقف تاکسی ها، و در داخل سالن انتظار ،متوجه بیلبوردهایی می شوید که از انواع برندها و کالا تبلیغ شده است .

مزایای تبلیغات محیطی در فرودگاه

•    محل قرارگرفتن تبلیغات یکی از حائز اهمیت ترین جنبه های تبلیغاتی می باشد .فرودگاه ها به لحاظ این که یکی از پر رفت و آمدترین مکان های عمومی محسوب می شوند تبلیغات در فرودگاه اهمیت ویژه ای می یابد.

•    تبلیغات در فرودگاه برای فروش محصولات از بازدهی بالایی دارد برخوردار می باشد.

  معایب تبلیغات محیطی در فرودگاه

نمی توان هر محصولی را در فرودگاه تبلیغ کرد و مخاطبین تبلیغات افرادی خاص همچون مدیران، مهندسین، متخصصین و از این قبیل هستند.

زمان برای این افراد اهمیت بالایی دارد و وقت خود را صرف مطالعه تبلیغات ساده نخواهند کرد و تبلیغ باید به قدری جالب و جذاب باشد که این افراد را به خود جذب کند.

تعرفه بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه مشهد

قیمت بیلبوردهای تبلیغاتی بستگی به نوع سالن و نوع  تابلوی تبلیغاتی و هزینه طراحی و اجرا محاسبه می شود و تعرفه اجاره بیلبورد فرودگاه مشهد بطور میانگین ماهیانه از 15 میلیون تومان تا 95 میلیون تومان قابل واگذاری می باشد.

رایج ترین مکان ها برای اجاره بیلبورد در فرودگاه مشهد

بلوار ورودی، فضای بیرون و پارکینگ، سالن ترانزیت سالن ورودی مسافرین و بار رایج ترین مکان ها برای اجاره بیلبورد در فرودگاه می باشد و تبلیغاتی که بیشتر در این موقعیت ها به چشم می خورد شامل:

سالن ورودی: اکران تبلیغات هتل ها و گوشی های همراه.

سالن ترانزیت: اکران انواع تبلیغات سیم کارت ها و گوشی های همراه به چشم می خورد.

بلوار ورودی فرودگاه : عمدتا تبلیغات بانک ها صورت می گیرد.

فضای بیرون و پارکینگ فرودگاه مشهد :اکران تبلیغاتی گردشگری و مناطق دیدنی و موسسات مالی و اعتباری .

منبع : www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 170 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

مسئولان پروژه Why islam و «انجمن اسلامی آمریکای شمالی» در شهر «دالاس» با برگزاری کمپینی اقدام به نصب بیلبوردهای جدید با هدف به اشتراک گذاری میراث مشترک مذاهب کردند .

بیلبوردهای این کمپین تبلیغاتی با عنوان «یک خانواده، یک پیام» در ایالت تگزاس نصب شده اند که با هدف درک ریشه های مشترک بین ادیان یهودیت، مسیحیت، و اسلام  اجرا شده است و بر روی همه بیلبوردهای تبلیغاتی این کمپین عبارت «یک خانواده، یک پیام، ابراهیم، موسی، عیسی، محمد (ص) »  نوشته شده است و در هفته اول اکران این بیلبوردهای تبلیغاتی انتظار میرفت 700 هزار تن این بیلبوردها را مشاهده کنند.

«ریاض لارف» مدیر انجمن اسلامی آمریکای شمالی بخش دالاس گفت : کشف میراث مشترک بین ادیان مختلف مرا در ساخت جامعه بهتر و هماهنگ تر یاری می کند.

وی افزود : به عنوان یک مسلمان وطیفه دینی و مدنی ماست تا به شهروندان شهر خود درباره دین اسلام و مسلمانان اطلاعات درست و جامعی را ارائه دهیم و آنان را به گفتگوهای سالم و سازنده تشویق نماییم تا از این طریق بتوانیم در جامعه تغییرات مثبتی ایجاد کنیم .

بیلبوردهای تبلیغاتی

تبلیغات محیطی

مجید قنبرپور بازدید : 119 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

بیلبوردهای تبلیغاتی فضای شهری شیراز در :

بلوار امام خمینی - بلوار عدالت - بلوار زند -خیابان دروازه قرآن - خیابان ملاصدرا - میدان جام جم - میدان ارم - بزرگراه چمران - بزرگراه صیاد شیرازی 

به اجاره واگذار می گردد .

در صورت تمایل به کسب آگاهی ، شما می توانید به سایت فرابیلبورد به آدرس www.FaraBillboard.com مراجعه کرده و از نرخ تعرفه های اجاره بیلبورد در شهر شیراز آگاه شوید .

تبلیغات محیطی در شیراز

مجید قنبرپور بازدید : 87 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

اداره کل حمل و نقل پایانه های استان تهران

 

مزایده گزار : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران

 تاریخ : 1394/04/31

شماره آگهی :نوبت سوم

آدرس :تهران ، خیابان شهید سپهبد قرنی ، خیابان شهید کلانتری غربی ، پلاک 180 ، روبروی سفارت لبنان ، طبقه اول اتاق 116

شرح آگهی

 

آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای

موضوع : واگذاری بهره برداری از 15 دستگاه پل عابر پیاده محور تهران - پاکدشت ، مشروط بر انجام هزینه های آماده سازی و مقاوم سازی پل ها

زمان دریافت اسناد 5 روز اداری پس از انتشار آخرین آگهی

نحوه دریافت اسناد مراجعه حضوری به آدرس : تهران ، خیابان شهید سپهبد قرنی، خیابان شهید کلانتری غربی، پلاک 180 روبروی سفارت لبنان طبقه اول اتاق 116 .

مهلت ارائه اسناد به مدت 10 روز از زمان انقضای دریافت اسناد

زمان بازگشایی پاکت ها : پیشنهادات واصله در زمان مشخص شده در اسناد بازگشایی خواهند شد .

مبلغ واریزی جهت شرکت در مزایده 296.500.000 ریال می باشد .

محل تحویل اسناد دبیرخانه کمیسیون ارزیابی معاملات به نشانی بالا

توضیح در صورت مراجعه حضوری نماینده برای دریافت اسناد ارائه معرفی نامه رسمی شرکت الزامی می باشد .

روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان تهران

مجید قنبرپور بازدید : 129 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی

در هر صنعتی که فعالیت می‌کنیم یکی از اصول و مهم‌ترین بخش‌هایی که برای رسیدن به موفقیت باید در نظر بگیریم این است که چگونه با انجام تبلیغات تاثیر گذار، طیف وسیع‌تری از مشتریان را به خود جذب کنیم. این که یک فرد از روی یک تبلیغ ساده در تلویزیون یا بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، به خرید محصولات ما یا استفاده از سرویس‌هایی که ارائه می‌کنیم، جذب شود اقدام بسیار مهم و هنرمندانه‌ای است که هر کسی نمی‌تواند به خوبی از عهده آن برآید.

صنعت تبلیغات در عرض سال‌های اخیر با استفاده از فناوری‌های روز جهان که به تمامی شاخه‌ها نفوذ کرده‌ و تاثیر گذاری بیشتری داشته است. با قدرتمندتر شدن رسانه اینترنت و افزایش تعداد کاربران آن، طیف وسیعی از تبلیغات از طریق این بستر امکان پذیر شد به گونه‌ای که یک شاخه جداگانه با نام اینترنت مارکتینگ شکل گرفت که خودش شامل زیر مجموعه‌های دیگر نظیر تبلیغات هوشمند در شبکه‌های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی موتورهای جست‌وجو و تبلیغات کلیکی یا بنری هوشمند بود. اولین شرکتی هم که در این زمینه گام برداشت، گوگل بود که از این راه توانست پول بسیار زیادی را به جیب بزند.

به هر حال اهمیت صنعت تبلیغات بر هیچ کس پوشیده نیست به گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌های موفق در جهان اعتقاد دارند که در سال‌های اولیه به راه اندازی یک کسب و کار شاید اصلا غیر منطقی نباشد که شما چیزی در حدود ۶۰ درصد از درآمد خود را صرف هزینه‌های مربوط به انجام تبلیغات موفق بکنید زیرا آورده‌ای که برای شما دارد بسیار بیشتر از این حرف‌ها خواهد بود.

در سال‌های اخیر که بیشتر سعی بر هوشمند سازی تمامی بخش‌ها شده است، تبلیغات و زیر شاخه‌های مختلف تبلیغاتی هم تا حدود زیادی سعی بر این داشته‌اند که هوشمند عمل کنند. در این میان تعدادی از شرکت‌ها یا دانشگاه‌ها تیم‌های تحقیقاتی در این راستا تشکیل داده‌اند و در قالب این تیم‌ها پروژه‌هایی مبتنی بر داشتن یک رفتار هوشمند تبلیغاتی در مقابل مردم مختلف در سنین گوناگون و با جنسیت‌های متفاوت، در نظر گرفته شده است.

تبلیغات محیطی

کنترل مشتری در دست صاحبان تبلیغات

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که با به کارگیری تبلیغات هوشمند، شرایط به گونه‌ای تغییر پیدا خواهد کرد که مردم به شدت تحت تاثیر این دسته از تبلیغات قرار خواهند گرفت و به این ترتیب تاثیر گذاری آن‌ها به قدری خواهد بود که فروشنده یا تولید کننده به آسانی مشتری‌ها را کنترل خواهد کرد.

آقای ویکی رابنو که مدیر دفتر سنجش تامپا و همچنین از مدیران تولید فناوری تبلیغاتی پیگیرنده است در این رابطه می‌گوید: این امکان وجود دارد که یک نمایشگر یا بیلبورد تبلیغاتی برای عده‌ای از مردان تبلیغ یک موتور سیکلت را پخش کند در حالی که اگر به همین جامعه مردان، زنان یا کودکان هم اضافه شوند آن تبلیغ به آگهی یک مینی ون تبدیل شود. به روش استفاده از تبلیغات، کنترل فعال تجارت گفته می‌شود و شما به وسیله تبلیغات هوشمند می‌توانید به آسانی مردم را هدف قرار دهید.

البته صنعت تبلیغات پی‌گیرنده یک صنعت بسیار جدید و نوپاست و هنوز هم بر سر چگونگی اجرا و ارجاع آن، یک توافق رسمی وجود ندارد. این ماجرا به گونه‌ای است که هنوز بر سر نام این شیوه از تبلیغات هوشمند هم یک توافق نهایی صورت نگرفته است و برخی از متخصصان آن را چهره خوان، چهره شمار، پی‌گیر نگاه یا به صورت کلی‌تر، سنجش مخاطب براساس چهره می‌نامند.

آقای جک سالیوان هم که مشاور تبلیغاتی و جزو مدیران ارشد استارکام آمریکا است، معتقد است که این فناوری هر چه که نامیده شود، سازندگان تبلیغات به سمت آن هجوم خواهند برد و به احتمال زیاد در سال‌های آینده تمامی کشورهای پیشرفته به سمت آن حرکت خواهند کرد. در این سیستم در زمانی که فردی در حال تماشای نمایشگر است، تصویر او گرفته می‌شود و یک رایانه سریعا آن تصویرها را تحلیل می‌کند. سازندگان و مجریان این سیستم اصرار دارند که هیچ چیز ذخیره نشود و هیچ اطلاعات هویتی به تصویر ارتباط پیدا نکند تا کاربران یا همان مردم عادی نسبت به این سبک از تبلیغات حس منفی پیدا نکنند. سازندگان می‌گویند که این سیستم نسبت به دوربین‌های نظارتی که همه چیز را ضبط می‌کنند، بسیار کمتر در حریم خصوصی افراد سرک می‌کشد و در حال حاضر هم روی این موضوع کار می‌شود که کل ماجراهایی که به شکستن حریم خصوصی افراد مربوط می‌شود، مشکلاتش حل شود.

اما این که سازندگان این سیستم بگویند (ما به بدی بقیه نیستیم)یا این که ما کمتر سرک می‌کشیم و کمتر وارد حریم خصوصی افراد می‌شویم، معنای خاصی برای مردم ندارد و همین حرف‌ها هم خودش باعث از بین رفتن اعتماد مردم به این سیستم‌ها می‌شود به گونه‌ای که شاید به شرایطی برسیم که در آن زمانی که فردی از جلوی یک بیلبورد تبلیغاتی عبور می‌کند، نگاهش را دزدیده و سرش را پایین بیندازد تا مبادا گرفتار این جریان شود.

آقای لی تیان که از وکلای ارشد یک گروه آزادی شهروندی با نام بنیاد مرز الکترونیک در سان فرانسیسکو است، در این رابطه می‌گوید: به هیچ وجه کافی نیست که سازندگان این سیستم بگویند که ما به بدی دیگر سیستم‌ها نیستیم، با توجه به این که به هر حال یک دوربین تصویر شما را گرفته و آن را بررسی می‌کند، نوعی نابودی تدریجی حریم خصوصی مردم را شاهد خواهیم بود. به همین دلیل برای این که اعتماد بیشتری بین مردم و این سیستم از تبلیغات هوشمند شکل بگیرد این تصمیم گرفته شده است که تنها و فقط تنها با استفاده از اجازه و اطلاع خود مشتری، از این سیستم استفاده شود و در غیر این صورت فرد اجازه اعتراض داشته باشد.

همچنین سازندگان تبلیغات موظف خواهند بود که به مشتریان خود بگویند که چه جزئیاتی از اطلاعات مربوط به آن‌ها را و به چه صورتی این اطلاعات را قرار است جمع آوری و استفاده کنند. در زمانی که این فناوری در آینده‌ای نه چندان دور در تمامی کشورها به کار گرفته شود باید مسائل مربوط به حفظ حریم خصوصی هم جدی‌تر رعایت شود و اگر از اکنون سازندگان زیر ساخت‌های مربوط به آن را در نظر نگیرند در آینده دچار مشکلات اساسی خواهند شد.

منبع : فرابیلبورد

www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 189 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

سازمان زیباسازی شهرداری رشت در یک اقدام شجاعانه و کم نظیر، تعداد زیادی از بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر رشت را که بدهکار شهرداری بودند جمع آوری کرد.

صاحبان این بیلبوردها و استندهای تبلیغاتی که قراردادی ۳ ساله با شهرداری رشت در جهت بهره برداری ازین فضاهای تبلیغاتی داشتند در سال گذشته هیچ ریالی بابت اجاره خود به شهرداری پرداخت ننمودند و در سالیان گذشته بدون در نظر گرفتن ارزش افزوده سالیانه، مبلغ پایه اول سالیانه را پرداخت می کردند که بر اساس بررسی های بعمل آمده واحد درآمد شهرداری رشت باید پاسخگوی این امر باشد.

با تشکیل سازمان زیباسازی شهرداری رشت در یک سال گذشته و اقدامات اولیه شکل گیری این سازمان و عدم ارتباط دریافت اجاره این تابلوهای تبلیغاتی با سازمان جدید التاسیس زیباسازی ، صاحبان این بیلبوردهای تبلیغاتی به دلیل داشتن قرارداد قبلی پاسخی جز بی اعتنایی به اخطار های مکرر ندادند . سرانجام بی اعتنایی های مستمر متخلفان منجر به جمع آوری شبانه این تابلوهای تبلیغاتی توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت گردید .

با توجه به مزایده گذاشتن فضاهای تبلیغاتی شهر رشت بر اساس قوانین و چهارچوب ها در ماه گذشته و انتخاب پنج کانون تبلیغاتی و برنده شدن آنان در مزایده رسمی، مبلغی بالغ بر دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان درآمدزایی برای شهرداری رشت از سوی سازمان زیباسازی خواهد بود که می تواند نقطه روشنی در کارنامه های نه  چندان شفاف مدیریت شهری باشد که قطعا با نگاه مثبت شهروندان همراه خواهد بود.

مجید قنبرپور بازدید : 249 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت فراهنر مشاور و مجری تبلیغات محیطی در سطح شهر مقدس مشهد با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده همکاری با موسسات و شرکت های خصوصی جهت اجرای پروژه های تبلیغاتی و اطلاع رسانی و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در پایتخت معنوی ایران ، مشهد مقدس می باشد.

از جمله خدمات ارائه شده توسط این شرکت عبارتند از :

مشاوره و اجرای طرح های تبلیغاتی در سطح شهر مقدس مشهد

مشاور و مجری تبلیغات محیطی در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره تلویزیون های غول پیکر شهری در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره استند ها و لایت باکس های شهری در سطح شهر مقدس مشهد

اجاره تلویزیون های غول پیکر نمایشگاه بین المللی مشهد

اجاره تابلوهای تبلیغاتی در پمپ های بنزین و جایگاه های سوخت گاز طبیعی

جهت اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی و تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهر مقدس مشهد و آگاهی از نرخ تعرفه اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی به وبسایت فرابیلبورد به آدرس www.farabillboard.com مراجعه نمایید .

تبلیغات محیطی در مشهد

مجید قنبرپور بازدید : 167 چهارشنبه 27 خرداد 1394 نظرات (0)

مزایده گزار :شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه

تاریخ : 1394/03/27

شماره آگهی :شماره 117

آدرس : خراسان رضوی، -

آگهی مناقصه و مزایده

ردیف  شماره مناقصه  موضوع  برگزار کننده  مبلغ برآورد اولیه (ریال)  مبلغ ضمانتنامه (ریال)  مهلت خرید اسناد  آخرین مهلت تحویل و قرائت پیشنهادات 
 1 مناقصه شماره 455  خدمات نگهداری و تعمیرات آسانسورها و پله برقی ایستگاههای خط یک   شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه  2.534.000.000  150.000.000  94.04.06  94.04.25
 2  مناقصه شماره 456 خدمات راهبری قطارهای برقی خط یک قطار شهری مشهد  شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه  7.000.000.000  350.000.000  94.04.06  94.04.25 
 3 مزایده شماره 117  واگذاری فضاهای تبلیغاتی دسترسی ورودی های ایستگاهها به علاوه بیلبورد دپوی غرب   شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه  -  400.000.000  94.04.06  94.04.25

شرکت کنندگان می بایست نسبت به واریز مبلغ سیصد هزار (300.000) ریال به حساب شماره 400095000 شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد و حومه نزد بانک تجارت شعبه مرکزی مشهد جهت خرید اسناد مناقصه اقدام نمایند . 

برای اطلاعات بیشتر به آدرس www.musroc.ir و www.ets.mashhad.ir مراجعه نمایید . 

مجید قنبرپور بازدید : 158 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بیلبورد تبلیغاتی جز رسانه های تبلیغات محیطی جذاب است که قسمتی از هویت شهرهای بزرگ را تشکیل می دهد. در واقع بیلبوردها نظیر باجه تلفن ،ایستگاه اتوبوس و ... جزیی از نمادهای یک شهر به حساب می آیند. مفهوم تبلیغاتی بیلبورد عبارت است از" ارسال بیشترین پیام ممکن با کمترین کلمات و در کوتاه ترین زمان از طریق فضای اختصاص یافته محیطی به آن". در طراحی بیلبورد و اجرای طرح، نکاتی اساسی وجود دارد که در این یادداشت به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد. 

1- در هنگام طراحی، طرح های مجاور بیلبورد انتخابی خود را بررسی نمایید تا ترجیحاََ از رنگهای مناسب تری استفاده نمایید.

2- قبل از تهیه پیام ، محتوای بیلبوردهای رقبا را بررسی نمایید.

3- از تنوع فونت حداقل استفاده را نمایید. تا طرح شما آشفته نشود.

4- توجه داشته باشید که رنگ های به کار گرفته شده، در شب دیده شود و جذابیت داشته باشد.

5- در صورت تعدد تلفن تماس، از یک تلفن به شکل خوانا استفاده نمایید. در صورت امکان با رنگهای مختلف شماره ها را تفکیک کنید.

6- مطمن باشید که از فاصله دور فونت ها به راحتی خوانده می شود.

7- در تابلوهای تبلیغاتی سه وجهی از تصویر انسان در طراحی استفاده نکنید.

8- بیلبوردهایی که جهت تامین روشنایی از پرژکتور استفاده می کنند معمولا در زیر نور خورشید سایه پرژکتور بر روی تصاویرشان منعکس می شود.از این رو بیلبوردهای انتخابی شما نباید این نقص را داشته باشد.

چند نمونه از تصاویر بیلبورد های تبلیغاتی خلاق را مشاهده نمایید:

بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

 تبلیغات خلاقانه

 بیلبورد تبلیغاتی خلاقانه

 منبع : فرابیلبورد

www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 177 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان ، وحید فولادگر عضو کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان در هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بیان کرد : شهرداری اصفهان باید در تابلو‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهری و رسانه‌های دیگر خود از تبلیغ کالاهای خارجی جلوگیری کند و مصرف کالا‌های داخلی را در رسانه‌های خود ترویج کند.

وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌های داخلی و توان مردم از ارکان اقتصاد مقاومتی به عنوان رکن اساسی در بخش کار‌آفرینی و افزایش تولید ملی است ، اضافه کرد:  سوق دادن سرمایه‌های مردم به بخش تولید نیازمند سیاست‌گذاری و اقدام در بخش‌های مختلف است و ترویج کار‌آفرینی به عنوان حرکت جهادی و عبادت از وظایف اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه است و فرهنگ‌سازی در این موضوع توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه از اهمیت بالایی برخوردار است .

فولادگر همچنین بیان کرد: جلوگیری از تعدی و ظلم به حقوق کارگران نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و در شرایطی که تولید ، جاذبه اقتصادی و سود‌دهی ندارد، دولت‌مردان و سیاست‌گذاران باید از سود‌دهی در این بخش حمایت کنند اما عدم حمایت از این بخش وظیفه اهالی رسانه و فرهنگ را دو‌ چندان می‌کند تا در کنار ترویج این حرکت جهادی و عبادی، مطالبه عمومی از دولت‌مردان نیز به وجود آورند .

وی با بیان اینکه حمایت از مصرف تولید داخلی باید مورد توجه قرار بگیرد، تاکید کرد: مسئولان متولی امر باید از مصرف کالا‌های خارجی مشابه کالا‌های داخلی در بخش‌های مختلف خود‌داری کنند و در موارد کالا‌های پر‌مصرف خارجی شرایطی را فراهم کنند تا تولید‌کنندگان داخلی امکان نمونه‌سازی و تولید انبوه این کالا‌ها را فراهم کنند.

فولادگر افزود: این موضوع می‌تواند با همکاری نزدیک با شهرک علمی، تحقیقاتی و استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان اتفاق افتد.

مجید قنبرپور بازدید : 314 دوشنبه 04 خرداد 1394 نظرات (0)

کانون مشاوره و تبلیغات محیطی فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در کشور در نظر دارد  بیلبوردهای تبلیغاتی شهر اصفهان را جهت انجام تبلیغات به اجاره واگذار می نماید .

لیست تعدادی از مکان های شهر اصفهان جهت واگذاری و اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی به شرح زیر است:

بزرگراه شهید میثمی - بزرگراه صیاد شیرازی - میدان آزادی -میدان بزرگمهر - میدان جمهوری - میدان لاله - بلوار ملت – بلوارکاوه - چهارراه توحید - چهارراه علامه امینی 

برای کسب آگاهی بیشتر از نرخ اجاره بیلبورد و طریقه واگذاری تابلو ها و بیلبوردهای تبلیغات محیطی در اصفهان به سایت فرابیلبورد به آدرس www.FaraBillboard.com مراجعه فرمایید.

تبلیغات محیطی در اصفهان

 لیست بیلبوردهای تبلیغاتی اصفهان

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 1,211
  • بازدید کلی : 26,786