loading...
مشاوره تبلیغاتی
مجید قنبرپور بازدید : 100 چهارشنبه 23 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات در حاشیه جاده شیراز

تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در حاشیه جاده شهر شیراز به جهت حجم زیاد مسافرت های گردشگران به این شهر و عبور از ورودی های شهر شیراز از اهمیت فراوانی برخوردار است . 

ورودی های دروازه قرآن و بزرگراه خلیج فارس در شیراز از جمله ورودی های مهم شهر شیراز محسوب می گردند .

برای آگاهی بیشتر از تعرفه تابلوهای تبلیغاتی در حاشیه جاده شهر شیراز به سایت فرابیلبورد به آدرس : www.farabillboard.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن : 09128700556 تماس حاصل نمایید .

 

مجید قنبرپور بازدید : 197 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی ساری

شهر ساری بزرگترین شهر استان مازندران است و دارای فرودگاهی به نام دشت ناز می باشد، این فرودگاه به عنوان یک فرودگاه بین‌المللی شناخته می‌شود.

از فرودگاه بین المللی دشت ناز به شهرهای تهران و مشهد پروازهای روزانه‌ ای توسط هواپیمایی ماهان برقرار است . این فرودگاه در ۱۵ کیلومتری شهر ساری واقع شده و پروازهای داخلی آن به شهرهای مشهد، شیراز، اهواز، عسلویه، تهران، بندرعباس و کیش برقرار است. 

فرودگاه بین‌المللی دشت ناز از نظر تعداد مسافر و تعداد پرواز در کشور دارای رتبه ۱۱ است و از بزرگ ‌ترین فرودگاه‌های شمال کشور است. این فرودگاه در هفته بیش از ۷۷ پرواز دارد و از نظر تعداد پروازهای حج دارای رتبهٔ سوم در کشور می باشد.

موقعیت اجاره بیلبورد در فرودگاه ساری

تبلیغات محیطی در فرودگاه ساری نقش مهمی در اشتغال زایی، توسعه اقتصادی و فرهنگی، صادرات و واردات کالا و سرمایه گذاری های کلان دارد. بی شک توسعه فرودگاه و زیرساخت های آن می تواند زمینه ورود گردشگر به استان سرسبز و دارای طبیعت بکر مازندران را از داخل و خارج کشور تسهیل کند به همین سبب اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه ساری موجب می شود تا توسط افراد بسیاری دیده شود و تصمیمات مهم و ارزشمندی در این زمینه رقم بخورد.

از طرفی اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه ساری باعث می گردد تا به اعتبار برند افزوده شود و گردشگران با قابلیت های منطقه در ساری آشنا شوند و این خود باعث فروش بیشتر محصولات می گردد.

فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی ساری

  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی ساری
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی ساری 
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی ساری
  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی ساری
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی ساری 
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی ساری 
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی ساری 
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی ساری
  • ترمینال فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی ساری 
  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی ساری
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی ساری 

منبع : فرابیلبورد

نشانی : WWW.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 365 چهارشنبه 09 دی 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی گرگان

فرودگاه گرگان در بین شهرهای گرگان (مرکز استان گلستان) و آق قلا قرار گرفته است . فرودگاه گرگان یک فرودگاه بین المللی است و پروازهای حجاج گلستانی نیز از این فرودگاه صورت می گیرد. هر هفته از این فرودگاه پروازهایی به مقاصد داخلی تهران، مشهد، زاهدان، کیش، بندرعباس و کشورهای عربستان و سوریه انجام می شود.

شهرستان گرگان با داشتن فرودگاه و برقراری پروازهای داخلی و خارجی ( بین المللی ) به جابجایی حدود 300000 نفر در سال اقدام می نماید.

همچنین وجود جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی باعث جذب گردشگران مختلف به این ناحیه می شود و بسیاری از مردم راه هوایی را به جهت سهولت انتخاب می کنند و از طرفی مسافرانی که قصد پرواز از گرگان به مقاصد مختلف را دارند ناگزیرند در این فرودگاه برای ساعت و یا حتی لحظه ای توقف کنند و وجود تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه گرگان و تبلیغاتی که با انواع رسانه های تبلیغاتی صورت گرفته ذهن آگاه بسیاری از صاحب نظران و سرمایه گذاران را به خود معطوف می کند و تأثیر مستقیمی بر روی فروش محصولات خواهد گذاشت و بعلاوه بر اعتبار برند خواهد افزود.

تعرفه اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه گرگان

اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه گرگان نتایج قابل توجه ای را بر جای خواهد گذاشت و به لحاظ اینکه این فرودگاه در مرکز استان گلستان واقع شده تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه گرگان با حساسیت بالاتری اجرا می گردد و به همین دلیل است که بسیاری از صاحبین برند تقاضای اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه گرگان را دارند.

انجام تبلیغات و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه گرگان از تعرفه های مختلفی برخوردار است و دلیل یکسان نبودن قیمت ها  دلایلی نظیر، نوع رسانه تبلیغاتی،فضای تبلیغاتی،سالن فرودگاه و... می باشد و بر اساس مزایده های که در طول سال اجرا می شود نمیتوان قیمت یکسانی برای آن در نظر گرفت.

فضاهای تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی گرگان عبارتند از :

  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی گرگان
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی گرگان
  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی گرگان
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی گرگان
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی گرگان
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی گرگان
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی گرگان
  • ترمینال فرودگاه بین المللی بندر گرگان
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی گرگان
جهت آگاهی از تعرفه های اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی گرگان و نحوه اجاره سازه های تبلیغات محیطی در این فرودگاه به سایت فرابیلبورد به نشانی www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .
مجید قنبرپور بازدید : 169 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

تلویزیون شهری کوهبنان

شهردار کوهبنان از افتتحاح اولین تلویزیون بزرگ شهری دراین شهرستان خبر داد .

یاسر محسنی درمراسم رونمایی از این تلویزیون شهری که در میدان شهدای شهر کوهبنان نصب شده است ، گفت : در این تلویزیون شهری، اطلاعات مورد نیاز شهروندان ، اطلاعیه های فوری نهادهای مسئول شهری، راهنمایی های ضروری برای مسافران، تیزرهای کوتاه تبلیغی درباره جاذبه های مختلف شهرستان کوهبنان و تبلیغات بازرگانی و تجاری نمایش داده می شود .

وی ادامه داد  : ۷۰۰ میلیون ریال برای نصب و راه اندازی این تلویزیون شهری بخش خصوصی سرمایه گذاری کرده است .

گفتنی است این تلویزیون بزرگ شهری در میدان شهدای (اپوروار) که یکی از مهمترین میادین شهر کوهبنان محسوب می شود نصب شده است.

مجید قنبرپور بازدید : 146 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

اجاره تابلوی تبلیغاتی در سهند

 

مزایده گزار : شهرداری سهند

شماره آگهی : مرحله دوم - نوبت اول

تاریخ شروع : 1394/09/18

آدرس : آذربایجان شرقی، -

شرح آگهی

آگهی تجدید مزایده سازه های تبلیغاتی شهرداری سهند مرحله دوم - نوبت اول

شهرداری سهند در نظر دارد تبلیغات سازه ها و استندهای خیابانی و تابلوی ورودی شهر سهند را از طریق برگزاری مزایده آزاد عمومی به صورت استیجاری به مدت 5 سال به متقاضیان واگذار نماید . علاقمندان جهت شرکت در این مزایده می توانند با دریافت و تهیه اسناد و مدارک مربوطه تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 94.10.5 اسناد و مدارک تکمیل شده را به دبیرخانه شهرداری سهند تسلیم و رسید دریافت نمایند.

ضمنا : 

1- قیمت پایه اجاره سازه های تبلیغاتی و استندهای خیابانی به تعداد 51 عدد و ایستگاه های اتوبوس شهر سهند به تعداد 10 عدد ماهانه 40.000.000 ریال اعلام میگردد .

2- قیمت پایه اجاره تابلوی تبلیغاتی واقع در نرسیده به پلیس راه ورودی تقاطع شبدری شهر سهند ماهانه 40.000.000 ریال اعلام میگردد .

3- قرارداد منعقده بصورت پنجساله بوده لذا افزایش سالانه اجاره بها طبق تورم اعلامی از سوی مراجع ذیربط و شاخص اعلام شده از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تا اتمام قرارداد خواهد بود .

4- کلیه پیشنهادات روز شنبه ساعت 14:30 مورخ 94.10.6 با حضور اعضا کمیسیون مربوطه و در محل شهرداری بازگشایی و برنده مزایده تعیین خواهد شد . ضمنا متقاضیان می توانند جهت اطلاع از وضعیت نتایج بطور همزمان در شهرداری حضوریابند .

5- سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مزایده در اسناد مربوطه مندرج بوده که متقاضیان جهت دریافت آن مبلغ 300.000 ریال را باید در حساب شماره 1001003 نزد بانک شهر گیشه شهرداری سهند و با واریز و با در دست داشتن فیش مربوطه به امور حقوقی شهرداری مراجعه و اسناد مزایده را دریافت نمایند .

نوبت اول: 94.9.18

نوبت دوم: 94.9.25

بهرام روشنی - شهردار سهند

مجید قنبرپور بازدید : 114 چهارشنبه 04 آذر 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی بندر عباس

فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در فاصله ۵/۸ کیلومتری این شهرستان و در زمینی به مساحت ۴/۴۸۱ هکتار بنا گردیده ‌است .

اين فرودگاه که یکی از ۶ فرودگاه بین‌المللی ایران است دارای طول جغرافيايي 562239 و عرض جغرافيايي 271307 بوده و پروازهای بین‌المللی آن به کشورهای حوزه ی خلیج فارس، پاکستان و هند انجام می‌شود .

در فرودگاه بین المللی بندر عباس روزانه 40 تا 70 پرواز انجام می شود که پروازهای خارجی این فرودگاه به مقاصد : کرالا (کوچین)، کراچی، دوبی، دوحه، بغداد، دمشق، مدینه و جده و پروازهای داخلی نیز در مسیرهای : بندرعباس به تهران، کیش، ابو موسی، چابهار، اصفهان، یزد، شیراز، رشت، مشهد، اهواز، کرمانشاه، ساری، تبریز و خارک صورت می پذیرد .

تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی بندر عباس

 تبلیغات محیطی و اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بین المللی بندر عباس به دلیل منطقه‌ای که این فرودگاه در آن حاضر است و عضو IATA نیز بوده و پروازهای زیادی را در خود می‌بیند از موقعیت استراتژی خوبی برخوردار می باشد.

با توجه به اینکه بندر عباس در مرکز استان هرمزگان قرار دارد ، تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر عباس از اثر بخشی بالایی برخوردار می باشد.

 وجود جاذبه های گردشگری و بنادر به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در اشکال مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده ‌است . از همین رو سرمایه گذاران زیادی به این منطقه از طریق پرواز ورود می کنند و در نتیجه اکثر شرکت های تجاری و صنعتی خواهان تبلیغات و اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر عباس هستند . 

 همچنین مسافرین بمنظور انجام امور فرودگاهی باید به نحوی برنامه ریزی کنند که در پروازهای داخلی حداقل دو ساعت برای انجام امور تشریفات گمرکی و در پروازهای خارجی سه ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر باشند به همین جهت  تبلیغات صورت گرفته با توجه به زمانی که مسافرین در فرودگاه هستند به خوبی توسط افراد مختلف دیده خواهد شد بخصوص تبلیغاتی که با خلاقیت و پیام های تبلیغاتی کوتاه همراه باشد بیشتر مورد توجه افراد خاص قرار خواهد گرفت.

قیمت اجاره تابلوهای تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس 

تعرفه اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس مانند سایر فرودگاه ها بستگی به شرایط خاص همچون موقعیت قرارگیری و نوع تابلو تبلیغاتی دارد به همین سبب یک قیمت نهایی را نمی توان برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر عباس در نظر گرفت و از سمتی دیگر، مجریان تبلیغات فرودگاهی تخفیفاتی را در شرایط خاص برای تابلوهای تبلیغاتی اعمال خواهند کرد.

 فضاهای مناسب جهت اجاره بیلبورد تبلیغاتی در فرودگاه بندرعباس

  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • ترمینال فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ترانزیت پروازهای داخلی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ورودی پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن انتظار فرودگاه رو به باند پرواز فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • درب ورود سالن انتظار فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن تحویل بار مسافر فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی بندر عباس
  • سالن عمومی فرودگاه بین المللی بندر عباس

لیست نمونه تابلوهای تبلیغاتی فرودگاه بین المللی بندر عباس

منبع : فرابیلبورد

WWW.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 517 چهارشنبه 27 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر ماهشهر

فرودگاه بندر ماهشهر یک فرودگاه نسبتا مجهز می باشد که توسط صنایع پتروشیمی جهت تسهیل در ایاب و ذهاب از ماهشهر به دیگر نقاط کشور احداث گردید و در ده سال اخیر با راه اندازی پروژه‌های بزرگ پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر، این شهر یکی از شهرهای صنعتی نه تنها خوزستان بلکه ایران شده‌ است . فرودگاه ماهشهر که در سال ۱۳۴۹ احداث و در سال ۱۳۷۰ توسعه یافت را می توان بعنوان یک ثروت ملی و اساسی برای شهر محسوب کرد که با سرمایه گزاری و رفع موانع و تجهیز آن می توان بخش عظیمی از نارسایی ها بویژه در زمینه سرمایه گزاری در منطقه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و مجتمع بندری امام خمینی(ره) را مرتفع نماید.

در حال حاضر از فرودگاه بندر ماهشهر پروازهایی به اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،عسلویه و بالعکس برقرار است و پروازهای ماهشهر به تهران نیز به این پروازها اضافه شده است.هم‌اکنون ۱۴۸ پرواز در هفته از فرودگاه ماهشهر به اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز،عسلویه و بلعکس برقرار است که با برقراری پرواز تهران به ماهشهر، تعداد این پروازها از این فرودگاه به دو برابر افزایش پیدا می‌کند . آمار سالیانه مسافرین ورودی و خروجی از فرودگاه ماهشهر بین ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ نفر می‌باشد.

تبلیغات محیطی در فرودگاه ماهشهر

یکی از مهم ترین شاخصه های تبلیغات محیطی در فرودگاه بندر ماهشهر موقعیت حمل و نقل در این فرودگاه بوده است که روزانه بین ۴ تا ۶ پرواز داشته و ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر را در مسیرهای تهران، اصفهان،مشهد،شیراز، تبریز،عسلویه و بالعکس جابجا می نماید.

با توجه به استقرار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و مجتمع بندری و دانشگاه ها روزانه متخصصان و اساتید برجسته زیادی در فرودگاه ماهشهر در حال رفت و آمد هستند که با دیدی کارشناسانه به تبلیغات محیطی صورت گرفته در فرودگاه ماهشهر نگاه خواهند کرد و همین امر می تواند موجب اتخاذ تصمیمات جدیدی در اقتصاد منطقه ماهشهر گردد و همچنین وجود شرکت‌هایی چون پتروشیمی بندر امام، تندگویان، فجر، امیرکبیر، مارون، لاله، اروند، رجال، بوعلی، خوزستان و… که در منطقه ویژهٔ پتروشیمی ماهشهر قرار دارند باعث می شود افراد زیادی را به این منطقه روزانه سفر کنند و تبلیغات صورت گرفته در فرودگاه ماهشهر به طور وسیع تری دیده خواهد شد.

بیلبوردهای تبلیغاتی فرودگاه بندر ماهشهر

وضعیت تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه ماهشهر

اجاره بیلبورد در فرودگاه بندر ماهشهر با توجه به موقعیت اقتصادی و صنعتی منطقه بیشتر در سالن های ترانزیت،سالن عمومی،سالن انتظار،قضای بیرونی،فضای پارکینگ،بلوار ورودی فرودگاه صورت می گیرد و تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه ماهشهر ماهیانه از ۴٫۵ میلیون تا ۲۷ میلیون تومان با توجه به نوع رسانه تبلیغاتی و جایگیری آن متغییر می باشد.

فضاهای تبلیغاتی در فرودگاه ماهشهر

  • فضای بیرونی فرودگاه ماهشهر
  • فضای پارکینگ فرودگاه ماهشهر
  • محوطه داخلی فرودگاه ماهشهر
  • سالن انتظار فرودگاه ماهشهر
  • ترمینال فرودگاه ماهشهر
  • سالن گمرک فرودگاه ماهشهر
  • سالن ترانزیت فرودگاه ماهشهر
  • سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه ماهشهر
  • سالن خروجی فرودگاه ماهشهر
  • ستون داخل سالن فرودگاه ماهشهر

منبع : فرابیلبورد

آدرس : www.FaraBillboard.com

مجید قنبرپور بازدید : 120 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی شهر یزد

در یکی از بیلبوردهای تبلیغاتی شهر یزد، برای نخستین بار  روش افزایش مهریه حورالعین در دیار باقی تبلیغ شده است .

حور یا حورٌ عین ،به عقیده مسلمانان و به تصریح قرآن، زنانی زیبا، سیه‌چشم و بکرند که در بهشت همنشین مردان پارسا خواهند شد. قرآن، حورالعین را به مرواریدهایی در بهشت توصیف می کند . [الواقعة، آیه ۲۳- ۲۴]

در این بیلبورد تبلیغاتی که بر روی بدنه یکی از پل های عابر پیاده شهر یزد نصب شده است به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) اشاره شده است که در آن بر اهمیت خدمت به خانواده تاکید شده است .

در این حدیث ذکر شده است ، پیامبر اکرم حضرت محمد صلى الله علیه و آله فرمودند : ای على! خدمت به خانواده، کفاره گناهان کبیره و خاموش کننده خشم خداوند و مهریه حورالعین و زیاد کننده حسنات و درجات است .

لازم به ذکر است که این طرح از تابلوهای تبلیغاتی برای اولین بار است که در تبلیغات محیطی شهر یزد بکار برده شده است .

مجید قنبرپور بازدید : 232 چهارشنبه 13 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات بر روی پل عابر در فارس

 

مزایده گزار: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس

شماره آگهی: شماره 94/41/55 نوبت اول

تاریخ شروع: 1394/08/13

آدرس :  فارس، شیراز - بلوار مدرس - حدفاصل پل غدیر و فضل آباد - جنب بانک تجارت ، اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس - اتاق 407

شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی یک مرحله ای به شماره 94/41/55 نوبت اول

موضوع مزایده : ساخت پل عابر پیاده و استفاده رایگان تبلیغاتی در ازاء ساخت پل در محور شیراز - مرودشت

تضمین شرکت در مزایده : 179.500.000 ریال به صورت فیش نقدی یا ضمانتنامه بانکی باشد.

مهلت دریافت اسناد : 94.8.24 

محل دریافت اسناد : شیراز - بلوار مدرس - حدفاصل پل غدیر و فضل آباد - جنب بانک تجارت ، اداره کل حمل و نقل و پایانه های فارس - اتاق 407

مهلت دریافت پیشنهادات : 94.09.4 آدرس فوق واحد دبیرخانه (تا ساعت 10)

زمان بازگشایی پیشنهادات : 94.09.4 آدرس فوق الذکر ، امور اداری ساعت 11 صبح

شماره تماس : 07137176241 

نوبت اول : 94.8.13

اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان فارس

مجید قنبرپور بازدید : 177 چهارشنبه 06 آبان 1394 نظرات (0)

تبلیغات محیطی در فرودگاه کیش

یکی از مواردی که صاحبین رسانه را برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی کیش ترغیب می کند موقعیت خوب این فرودگاه است .

فرودگاه  بین المللی کیش در حال حاضر یکی از مجهزترین و پرترددترین فرودگاه‌های کشور است و روزانه پروازهای متعددی به نقاط مختلف کشور و کشورهای حاشیه خلیج فارس انجام می‌گیرد به همین سبب تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی کیش از مکان های خوب تبلیغاتی به شمار می آید.

جزیره زیبای کیش با جاذبه‌های فراوان و منحصر به فرد، یکی از نقاط مهم گردشگری کشور به ویژه در نیمه دوم سال به شمار می‌رود و سالانه پذیرای شمار بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می‌باشد و این یکی از امتیازات ویژه برای اجاره بیلبورد در فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش بشمار می آید و همچنین اینکه این فرودگاه مسیر توسعه گردشگری است و باعث افزایش ظرفیت برای پذیرش چهار و نیم میلیون مسافر سالیانه، و توجه بیشتر صاحبین کالا و شناخت بازار هدف و سپس طرح تبلیغاتی و توسعه برند در بین مسافرین داخلی و خارجی خواهد شد.

فضاهای تبلیغاتی برای اجاره تابلو تبلیغاتی در فرودگاه کیش

 

  • سالن مرکزی پروازهای بین المللی فرودگاه بین المللی کیش
  •  سالن ترانزیت پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی کیش
  •  سالن ورود مسافرین و بار فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن خروجی و گذرنامه فرودگاه بین المللی کیش
  • ستون داخل سالن فرودگاه بین المللی کیش
  • محوطه داخلی فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن گمرک فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن انتظار فرودگاه بین المللی کیش
  • ترمینال فرودگاه بین المللی کیش
  • نوار نقاله فرودگاه بین المللی کیش
  • فضای بیرونی فرودگاه بین المللی کیش
  • فضای پارکینگ فرودگاه بین المللی کیش
  • سالن ترانزیت فرودگاه بین المللی کیش
شرکت فراهنر ، مجری تبلیغات محیطی در فرودگاه بین المللی کیش در نظر دارد بیلوردها و تابلوهای تبلیغات محیطی فرودگاه بین المللی کیش را به اجاره واگذار نماید . 
جهت آشنایی با تعرفه اجاره بیلبورد در فرودگاه بین المللی کیش و شرایط واگذاری بیلبوردهای تبلیغاتی به سایت : www.FaraBillboard.com مراجعه نمایید .

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 87
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 1,180
  • بازدید کلی : 26,755